Šnobl Libor doc.Ing. Ph.D. :: [02GMF1] Geometrické metody fyziky 1

Další předměty
[02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Opět oceňuji, že byly k dispozici příklady ze cvičení s výsledky. Přece jenom jsem jim při učení na zkoušku důvěřoval více než zápiskům v sešitě.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Ocenil bych, kdyby se na začátku cvičení krátce shrnul obsah přednášky či se alespoň napsaly na tabuli důležité vztahy a poznatky, které se budou používat. Na cvičeních jsem se totiž dost často, hlavně na začátku hodiny, ztrácel. Přečtení přednášky před cvičením mi většinou nestačilo, abych si tyto poznatky důkladně zapamatoval a dokázal je aktivně používat. K tomu má podle mého sloužit právě to cvičení.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Učil jsem se z poznámek doc. Šnobla.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Ačkoliv je látka předmětu velice náročná, zkouška mi náročná nepřišla. V písemce se neobjevily žádné zákeřné příklady a velmi jsem ocenil, že se příliš nepřihlíží k numerickým chybám.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Přednáška se zdála být matematicky přesná, na tabuli se neobjevovaly chyby. K dispozici byly poznámky k přednáškám, takže si člověk nemusel zapisovat, což považuji za velice užitečné zejména u takto náročných předmětů.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |==========..........| 50 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď