Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Další předměty
[02BPTF1] Bakalářská práce 1
[02DPTF1] Diplomová práce 1
[02DPTF2] Diplomová práce 2
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02PRPL1] Praktika fyziky plazmatu 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu a termojaderné fúze
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 15
Procento hodnotících: 46 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [14]
1 : |===========.........| 57 % [8]  
2 : |===.................| 14 % [2]  
3 : |===.................| 14 % [2]  
4 : |===.................| 14 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Vydržíte-li pana asistenta Svobodu, můžete vidět a slyšet mnoho zajímavých věcí.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • cvičení nebyla
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Anti-uspávač hadů
    studijní průměr: neuveden
  • Částečně vám zpřístupní laboratoř a případně zapůjčí aparaturu pro provádění pokusů a měření.
    studijní průměr: neuveden
  • Komunikaci se studenty.
    studijní průměr: neuveden
  • Vtip a zápal pro věc.
    studijní průměr: neuveden
  • Zápal pro danou věc, schopnost se nadchnout pro každou maličkost.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Občas až příliš hrubě zasahuje do přednášek studentů. Často mi přišly výkony některých studentů obdivuhodné a on jim to totálně položil. Ale asi je to dobrá příprava do života.
    studijní průměr: neuveden
  • Pan asistent by si měl uvědomit, co říká a co činí. Tvrdí, že by člověk měl umět presentovat a snaží se nás k tomu vést, ALE! Jeho projev se nedá nazvat hlasitým, ale přímo řevem! Dále je velice nepříjemné jeho neustálé přerušování projevu (mnohdy i po první větě) a absolutní nekonzistentnost v hodnocení příspěvků (to, co jednomu vytkne, to u druhého ani nezmíní).
    studijní průměr: neuveden
  • Pane asistente, nekažte fyzikální seminář, neskákejte lidem do řeči dvakrát v každé větě, zaměřte se primárně na relevantní stránku věci, neprotahujte vše, zdržte se podivných písní, nepřehánějte to s tím, jaké by to bylo na konferenci. Za budoucí generace děkuji.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |========............| 42 % [3] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |======..............| 28 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.86
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.86
1 : |===========.........| 57 % [4] 1
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |======..............| 28 % [2] obtížný
3 : |===========.........| 57 % [4] středně obtížný
4 : |===.................| 14 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď