Tolar Jiří prof.Ing. DrSc. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KOHOM] Kohomologické metody v teoretické fyzice
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
[02ZS] Zimní škola matematické fyziky
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 21 / 88
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [19]
1 : |===.................| 15 % [3]  
2 : |========............| 42 % [8]  
3 : |======..............| 31 % [6]  
4 : |==..................| 10 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.37

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [19]
1 : |===.................| 15 % [3]  
2 : |========............| 42 % [8]  
3 : |======..............| 31 % [6]  
4 : |==..................| 10 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.37

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Rozhodně pomohou pochopit méně jasné pasáže.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi se nevyplatí tam chodit.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednáška probíhá trochu pomalejším tempem, což dává studentovi možnost se nad věcmi rovnou i zamýšlet a hledat souvislosti.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je dobré chodit na přednášky, ale skripta k předmětu jsou velmi kvalitní a samotná ke zkoušce postačují.
    Kristýna Zoubková

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • Skripta s dopsanými poznámkami.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • učil jsem se ze skript a ze zápisků - protože kapitola "Atomvá fyzika " ve skriptech není - na ustní části jsem dostal otázku práve z atomovky (nicmene byl jsem zkoušena na Ačko)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta a vlastní zápisky z přednášek.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo by příjemné, kdyby třeba taky existovaly nějaké materiály na atomovou fyziku.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta s příklady, vlastní zápisky, poznámky na stránkách KF.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta k předmětu jsou výborná, kvalitně vysvětlující, s obrázky. Skvělá práce. Ke zkoušce dostačující.
    Kristýna Zoubková

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
  • Hodně záleží na písemce.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • test vypadal o dost brutálněji než ty na školním ftp, ale nějak se to dalo zvládnout
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V písemné části byly příklady podobné těm, co se počítaly na cvičení. Ústní zkouška byla velmi krátká (opravdu jenom ústní).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • praktická + ústní, záleží na obojím, spíš ale na tom jak se předvedete u ústní
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Překvápko bylo že mluvíte z patra bez přípravy.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejdůležitější je projít písemkou - často se opakují příklady, takže si to chce projít příklady, co jsou na FTP. Známka z ústní je dost náhodná a naprosto neobjektivní!!! Hezké známky se dávaly hlavně na předtermínu nebo když někdo napsal rychle písemku a nechal se tedy během ní vyzkoušet.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dopoledne se píše písemka, kdo projde, je odpoledne (nebo jiný den, pokud je na termínu příliš mnoho studentů) zkoušen ústně. Ústní zkouška sestává zejména z "opravy" písemky, následuje otázka na něco z probrané látky. Znát první dvě kapitoly je bezpodmínečně nutné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemná část se prý dost podobala testům z FTP. Bohužel na mém termínu se tak nestalo, ale napsat se na polovinu bodů rozhodně dal. Ústní je podstatně horší. Hodně záleží na tom jakou má pan Tolar náladu. Občas zkouší jen z prvních kapitol, jindy projede celá skripta. Zeptá se na 2-3 otázky, hodnocení mi přišlo nahodilé.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příklady na první pohled vypadaly tak, že je nikdy nemůžu udělat, ale je na ně dost času a dají se nakonec vymyslet. Ústní zkouška je dost záhadná, nevím, kde se nakonec vezme výsledná známka, ale hlavně že se někde vezme. Písemku je pro lepší výchozí pozici u ústní napsat na co nejvíce bodů.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan profesor mi přišel na zkoušce trochu špatně naladěn. Skoro všem dával jen známku E a při prohlídkách testů často lidem škrtal body. Nesnáší špatné značení, např. chybějící šipky u vektorů. Rád se ptá na otázky z obecných znalostí, ne úplně související s látkou.
    Kristýna Zoubková

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
  • Obdivuji ho, že stále přednáší a to, co říká, dává smysl.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotu vše vysvětlit, přehledné a dopodrobna vysvětlené přednáška, pokud tedy člověk zároveň sleduje skripta.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přijatelná rychlost rozumí látce
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled o všem možném co se fyziky týče.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Krasopis, hluboké znalosti v dané problematice. Pokusy byly moc hezké.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi jsem ocenila dodatky pana profesora ohledně praktických aplikací probírané látky (3D kino,...).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadšení pro vyučování.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • všechno odpřednášel bez jediného nahlédnutí do papíru, to se vidí málokdy
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je patrná jistá dávka nadšení pro předmět. Navíc si napsal vlastní skripta, což je k nezaplacení. Zápis na tabuli vyčerpávající. Přednášky byly informačně jaksi hutné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odbornost.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je milý. Píše na tabuli od shora dolů a zleva doprava. Takže není zmatek při dělání poznámek.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji velké zanícení do přednášek a čitelné psaní na tabuli
    Kristýna Zoubková

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • Bohužel se člověk na přednáškách vždy krásně vyspal.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas by mohl připomenout kde jsme, kam jdeme a proč. Nebo že něco prostě spadlo z nebe.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tak trochu skáče z kapitoly na kapitolu občas nejasný výklad
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neškodilo by tomu dát větší řád, aby bylo jasný co se bere. Občas to byl trochu zmatek. A nuda.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Občas je výklad poněkud pomalý a monotónní.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho přednášení mi přišlo nudné. Dlouhé pauzy mezi myšlenkami byly ubíjející. Po pár hodinách jsem navštěvování vzdal.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kromě začátku semestru, kdy se probíraly první dvě kapitoly, jsem nedokázal udržet pozornost, přednášky mě dost uspávaly.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V skúšaní: bolo by lepšie zaviesť jednotný systém ústneho skúšania. V prednášaní: oživiť prednášk.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápis na tabuli je takový ne zcela přehledný. Chraň vás ruka páně na jedinou chvilku odvrátit zrak. Už nikdy nenavážete nit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan profesor přednáší vše z hlavy a bez poznámek, což je sice obdivuhodné, ale občas to vede ke zmatení, přepisování a nepřílišné strukturalizaci zápisků na tabuli. Tomu nepomáhá ani snaha využít naprosto všechen prostor tabule bez mazání. Člověk často neví, kde se ocitla nějaká nově připsaná poznámka k výkladu.
    Kristýna Zoubková

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [23]
1 : |==..................| 8 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [19]
1 : |======..............| 31 % [6] 90%-100%
2 : |====................| 21 % [4] 75%-90%
3 : |===.................| 15 % [3] 50%-75%
4 : |======..............| 31 % [6] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [22]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |===========.........| 54 % [12] Skripta
3 : |=...................| 4 % [1] Wikiskripta
4 : |=...................| 4 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 62 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |====................| 18 % [3] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 12 % [2] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [19] 2.37
1 : |===.................| 15 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [8] 2
3 : |======..............| 31 % [6] 3
4 : |==..................| 10 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [31]
1 : |=====...............| 25 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [29]
1 : |====................| 20 % [6] Slovní odpověď