Zajac Štefan doc.Ing. CSc. :: [11FYPL] Fyzika pevných látek

Další předměty
[11FYPL] Fyzika pevných látek
[11TPL1] Teorie pevných látek 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |=====...............| 25 % [1]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • katastrofa, nic mi to nepřineslo, většinou jsem neměl anung co se na tabuli děje, pravda v učebně (kavárně) KIPLu bylo poměrně vedro, což snižovalo koncentraci studentů a vedlo k užitečnému trávení času přednášky
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdybych je absolvoval znovu, nosil bych si nejspíš Kittela s sebou a alespoň si značil probíraná témata - tip pro ostatní.
    Richard Schuster

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • rozhodně ne sešit - zápisky byly nepoužitelné k jakékoliv sebemenší formě pochopení, tak jsem je už ani neotevřel - po zkušenostech s fyzikama na FJFI Charles Kittel - Fyzika pevných látek, ale lepší byl poněkud útlejší svazek z Univerzity Olomouc, kde si narozdíl od jaderky dal někdo práci zpracovat nějaký skripta - Fyzika pevných látek - Jan Soubusta - nutno poznamenat: TVORBA TOHOTO UČEBNÍHO MATERIÁLU JE SPOLUFINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY - to jsou zřejmě zdroje, na které jaderka a asi i celá pražská technika nemůže dosáhnout - holt politika, jejíž uvědomnění způsobuje nejen mě (nepražákovi z pohraničí) pot na čele - je opravdu škoda že nejsou takto financovány užitečné studijní materiály - já ty přednášející chápu - zadarmo ani kuře nehrabe
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kittel + zápisky
    Richard Schuster

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • pan docent je velice hodný a zřejmě chápe, že Fyzika pevných látek není leitmotiv lidí z KFE - možná by chtělo už na první přednášce zdůraznit význam pro obory na fyzikální elektronice, což by vedlo k určité motivaci lidí, která s každou další přednáškou upadávala
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • zkušenosti, prý je snad předsedou Jednoty českých matematiků a fyziků ! - při tomto zjištění den před zkouškou jsem cítil horký brambor hluboko v krku - oceňuji nadpisy při každé přednášce
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Reaguje na zpětnou vazbu, uzpůsobuje formu přednášek dle studentů (dává na výběr ze dvou forem). Přednášenou látku zasazuje do historického kontextu, čímž posluchač získá i obecný přehled. Druhý přednášející - Dr. Jelínek - však přednáší pravděpodobně z donucení. Jinak si jeho způsob přednášení nevysvětlím.. Znuděný, monotónní projev, bez zájmu..
    Richard Schuster

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Pan docent Zajac má přednášky dobře zajeté, občas by se snad jen hodila motivace - k čemu se probíraná látka dnes využívá. Doktor Jelínek by si asi měl sám uvážit, zda alespoň jemu něco přednášky dávají, případně se pokusit o větší srozumitelnost přednášek (například přítomnost popisků u grafů by velice zpřehlednila jeho přednášky i prezentace).
    studijní průměr: neuveden
  • 1) vydat nějaká skripta, poskytnout nějaké vlastní materiály, které by plně odpovídali tématům jednotlivých přednášek 2) chybí tu cvičení na témata hlavních odvození, které by nedělal přednášející z připravených papírů - studenti by snad i něco pak pochopili na přednášce/cvičení - udělalo by se toho méně a pomaleji, ale bylo by jasněji v hlavách školáků - a o mládež by nám mělo jít především!
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 25 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 3.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď