Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00MAM2] Matematické minimum 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 128
  • Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 128 studentů.
  • Ukončilo předmět: 44 studentů.
  • Průchodnost: 34 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
    • Vstupní test byl tak trochu i zápočtový. Na přednáškách jsem si připadal jak v divadle - dávali tragikomedii.
      Ondřej Šereda
    • Doporučuji pro studenty ze středních škol, kde se matematice tolik nevěnovali. Pokud tomu alespoň trochu rozumíte, raději zvolte samostudium.
      studijní průměr: neuveden
    • Kdybych nezískal jeden kredit hned za vstupní test, ani bych tam nechodil. Za 1 kredit jsou podmínky pana docenta nelidské.
      studijní průměr: neuveden
    • Kdybych nezvládl úvodní test, nejspíše bych se s kreditem rozloučil již v počátku předmětu.
      studijní průměr: neuveden
    • Musíte mít 0 absenci, na každou hodinu mít úkol, který neodpovídá probírané látce a psát závěrečný test..
      studijní průměr: neuveden
    • Na první hodině jsme dostali lehký testík ze středoškolské matiky a kdo ho napsal nad 50% dostal rovnou zápočet a nemusel už chodit.
      studijní průměr: neuveden
    • Napsal jsem úvodní test a dostal kredit.
      studijní průměr: neuveden
    • Na začátku možnost získání zápočtu napsáním testu.
      studijní průměr: neuveden
    • Na začátku vstupní test, který náročný nebyl, když člověk prošel (měl 50% a víc), dostal zápočet ihned.
      studijní průměr: neuveden
    • Opakování středoškolské matematiky.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro někoho užitečné, pro někoho zbytečné. Každý asi musí vědět sám, jak dobře středoškolskou matematiku zvládá. Oceňuji udělení zápočtu za napsání vstupní písmky, nemusel jsem pak řešit docházku a úkoly a mohl se zůčastnit pouze hodin nak kterých se probírali věci, ve kterých jsem si nebyl úplně jistý.
      studijní průměr: neuveden
    • Poněkud stresující předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ti kdo si zapisovali předmět kvůli 1 kreditu měli šanci na zápočet akorát při prvním expresním zápočťáku, jinak byly nároky na zápočet velice tvrdé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [13]

Průměr odpovědi: 2.15

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 38 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 23 % [3]: 2
  • 3 : 30 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 7 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 61 % [8]: ano
  • 3 : 38 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká