[00MAM2] Matematické minimum 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 128
- Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 128 studentů.
- Ukončilo předmět: 44 studentů.
- Průchodnost: 34 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Vstupní test byl tak trochu i zápočtový. Na přednáškách jsem si připadal jak v divadle - dávali tragikomedii.Ondřej Šereda
-
Doporučuji pro studenty ze středních škol, kde se matematice tolik nevěnovali. Pokud tomu alespoň trochu rozumíte, raději zvolte samostudium.studijní průměr: neuveden
-
Kdybych nezískal jeden kredit hned za vstupní test, ani bych tam nechodil. Za 1 kredit jsou podmínky pana docenta nelidské.studijní průměr: neuveden
-
Kdybych nezvládl úvodní test, nejspíše bych se s kreditem rozloučil již v počátku předmětu.studijní průměr: neuveden
-
Musíte mít 0 absenci, na každou hodinu mít úkol, který neodpovídá probírané látce a psát závěrečný test..studijní průměr: neuveden
-
Na první hodině jsme dostali lehký testík ze středoškolské matiky a kdo ho napsal nad 50% dostal rovnou zápočet a nemusel už chodit.studijní průměr: neuveden
-
Napsal jsem úvodní test a dostal kredit.studijní průměr: neuveden
-
Na začátku možnost získání zápočtu napsáním testu.studijní průměr: neuveden
-
Na začátku vstupní test, který náročný nebyl, když člověk prošel (měl 50% a víc), dostal zápočet ihned.studijní průměr: neuveden
-
Opakování středoškolské matematiky.studijní průměr: neuveden
-
Pro někoho užitečné, pro někoho zbytečné. Každý asi musí vědět sám, jak dobře středoškolskou matematiku zvládá. Oceňuji udělení zápočtu za napsání vstupní písmky, nemusel jsem pak řešit docházku a úkoly a mohl se zůčastnit pouze hodin nak kterých se probírali věci, ve kterých jsem si nebyl úplně jistý.studijní průměr: neuveden
-
Poněkud stresující předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ti kdo si zapisovali předmět kvůli 1 kreditu měli šanci na zápočet akorát při prvním expresním zápočťáku, jinak byly nároky na zápočet velice tvrdé.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [13]
Průměr odpovědi: 2.15
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 38 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 23 % [3]: 2
- 3 : 30 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 7 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
Průměr odpovědi: 1.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 61 % [8]: ano
- 3 : 38 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká