Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00PT] Přípravný týden

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 40 / 364
  • Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 364 studentů.
  • Ukončilo předmět: 284 studentů.
  • Průchodnost: 78 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [39]
    • Mnohdy leda na cteni. Nekter eprednasky dobre, nektere jako vata, nektere organizacni. Osobne bych to omezil na organizacni prednasky
      Matyáš Grof
    • Skvělý způsob, jak zjistit mnoho nových informací o fakultě.
      Jan Novotný
    • Nadřel jsem se.
      Ondřej Šereda
    • Bližší seznámení s fakultou
      studijní průměr: neuveden
    • Dobře podané informace, jen trochu dlouhé a občas docela odstrašující.
      studijní průměr: neuveden
    • Důležitá motivace do studia.
      studijní průměr: neuveden
    • Chápu význam předmětu jako takového, je potřeba. Dva kredity za podpis je moc.
      studijní průměr: neuveden
    • Je dobré, že se škola snaží budoucí prváky "nastartovat" a alespoň jim naznačit jak to na fakultě funguje. Akorát přednášky představující jednotlivé katedry byly občas trochu nezáživné.
      studijní průměr: neuveden
    • Jen za docházku.
      studijní průměr: neuveden
    • Je to povinné, jsou tam důležité informace. Asi není co dodat. Jen k motivačním přednáškám - zdálo se, že "motivační přednášky" demotivovaly zhruba 25% potenciálních studentů FJFI, kteří po shlédnutí toho, co se vlastně na jaderce dá dělat, vzali nohy na ramena.
      studijní průměr: neuveden
    • Klasický úvod na fakulte pre prvákov. Základné informácie o štúdiu a krátke opakovanie stredoškolskej matematiky.
      studijní průměr: neuveden
    • krásné 2 kredity, doporučuji se zaměřit na práci se sumami a produkty, nikde jinde už vám to nikdo nevysvětlí a předpokládá se, že to umíte, možná by se na toto téma hodila celá dvouhodinová přednáška, ne-li 2
      studijní průměr: neuveden
    • Kredity jen za docházku, některé přednášky zajímavé, jiné za trest. Vhodné spíše k seznámení se se spolužáky a profesory.
      studijní průměr: neuveden
    • Mohlo by zde zaznít více praktických informací a méně látky ze semestru .
      studijní průměr: neuveden
    • Některé části mi nepřišli příliž zajímavé. Organizační věci by se dali nacpat do jednoho dopoledne a ne tří dnů.
      studijní průměr: neuveden
    • Některé přednášky byly opravdu zajímavé, jiné už tolik ne. Určitě je ale dobré, že se člověk alespoň lehce seznámí s tím, jak to na jaderce chodí a 2 kredity k tomu, jsou taky super.
      studijní průměr: neuveden
    • Nemohol som sa zucastnit viac ako polovice prveho dna, takze hodnotit budem jedine tuto cast predmetu. Na hodinach, na ktorych som sa zucastnil sme sa dozvedeli vyhradne organizacne informacie, ktore nam boli dodane v papierovej forme. Z toho dovodu nerozumiem aky malo vyznam nam to iste este povedat ustne? Skola mohla usetrit na tonery a papiery, alebo vypustit tieto hodiny z Pripravneho tyzdna.
      studijní průměr: neuveden
    • Pár dobrých, pár horších přednášek, takové představení kateder.
      studijní průměr: neuveden
    • Pěkné uvítání
      studijní průměr: neuveden
    • Příprava na vysokoškolské studium, seznámení se spolužáky a školními prostory. Proběhne opakování středoškolské a úvod do vysokoškolské matematiky, motivační přednáška pro studium fyziky. Dále probíhají přednášky jednotlivých oborů, které nejsou vždy pro všechny úplně zajímavé. Bylo by vhodné, kdyby si mohli lidé přednášky vybírat podle svých zájmů a ne podle toho, jak byli rozděleni do skupin.
      studijní průměr: neuveden
    • Přípravný týden nabízí možnost seznámit se s režimem vysoké školy.
      studijní průměr: neuveden
    • Přípravný týden považuji za užitečnou věc, dozvěděli jsme se důležité věci ohledně studia. Je škoda, že jako skupina máme určené přednášky, často mě více zajímala přednáška jiné skupiny.
      studijní průměr: neuveden
    • Super na poznání nových lidí!
      studijní průměr: neuveden
    • Týden, kde nám byly rozdány indexy a řečeno, že na zkoušku máme 3 pokusy. O asi měsíc později nám bylo řečeno, že indexy se ruší a na zkoušku jsou pokusy dva. O týden delší prázdniny by byly přínosnější. Navíc kontrolovaná docházka a vypnutá WiFi.
      studijní průměr: neuveden
    • Úvodní přednášky jsou na zajímavá témata.
      studijní průměr: neuveden
    • Užitečná první ukázka studia na jaderce, zajímavé přednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • Užitečný úvod do studia.
      studijní průměr: neuveden
    • Velice zajímavý vstup do studia. Dozvíte se vše potřebné do prvního semestru, seznámíte se s učiteli a uvidíte prezentace o výzkumech, kterých se jednou možná budete moci zúčastnit.
      studijní průměr: neuveden
    • Většina přednášek byla pro první ročník zbytečná, působily totiž jako kdyby někdo vzal látku z půlky 3. semestru a pak jí přednášel budoucím prvním ročníkům
      studijní průměr: neuveden
    • Více zajímavých informací o fakultě
      studijní průměr: neuveden
    • Výhodou je, že přípravným týdnem získáváme čas, abychom se trošku oťukali a přišli na to, jak to na škole chodí. Ale hlavní účel přípravného týdne - lákání na jiné obory - mě poněkud minul. Když se hlásím na vysokou školu, je to po pečlivém zvážení. A výběru oboru jsem věnovala dost času. Tak nevidím jediný důvod, proč bych ho měla měnit.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavé
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavé, ale možná příliš moc času věnováno matematice a fyzice, na přednáškách na začátku semestru potom bylo všechno znovu vysvětlováno, tento čas by se mohl využít, třeba obecným úvodem všech zaměření na fakultě. Stále nemám představu o některých oborech, na co se přesně zaměřují.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý týden, který mě seznámil s různými tématy. Člověk dostane takový malý přehled o fakultě a o lidech na ní během tohoto týdne.
      studijní průměr: neuveden
    • Asi celkem zbytečná záležitost, ale když to musí být, alespoň má člověk nějaké ty kredity do začátku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je to dlouhé. Ale nějaké přednášky jsou zajímavé a moc pěkné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • První seznámení s chodbami fakulty, posluchači se dozvědí info o jednotlivých katedrách i životě na jaderce. Kromě úvodu do analýzy víceméně popularizační přednášky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý nápad, který hodnotím velmi kladně. Dobrá motivace, jak naskočit do vlaku jménem vysoká škola. Doufám, že v této tradici se bude pokračovat stejně jako v započaté tradici studentských tutorů. Výborné!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvelý týždeň. Spoznaš nových spolužiakov a zaŽiješ veľa zábavy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [40]

Průměr odpovědi: 2.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [11]: 1 (výborně)
  • 2 : 40 % [16]: 2
  • 3 : 22 % [9]: 3
  • 4 : 7 % [3]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [40]

Průměr odpovědi: 1.47

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [7]: nevyjádřeno
  • 2 : 57 % [23]: ano
  • 3 : 7 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 15 % [6]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká