[01ALTI] Algebraické struktury v teoretické informatice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 12
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 12 studentů.
- Ukončilo předmět: 11 studentů.
- Průchodnost: 91 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Druhá část předmětu (profesorka Pelantová a Milena Svobodová) byla většinu doby zajímavá (někdy dokonce opravdu hodně) a bylo jasné, o co se snažíme. V první části (docent Pošta) mi chyběla komunikace s publikem a nějaká motivace toho, co děláme. Ve výsledku to vlastně bylo jednoduché, ale podle mě by bylo bývalo lepší začít tím, k jak jednoduchému algoritmu celá ta abstraktní teorie vede, než nejdřív zavádět takové nelidské pojmy jako konfluence a noetherovskost a fundovaná indukce, a teprve na konci dojít k tomu, co je jednoduché. Celkově předmět hodnotím dost pozitivně, zvlášť ještě ve světle toho, že se přednášel první rok.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Narozdíl od dříve povinného předmětu Numerický software tento předmět zapadá do programu Matematická informatika.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět je překvapivě poměrně speciálně zaměřen, na to, že je to povinný předmět. Ale mě osobně to velmi bavilo. Líbilo se mi pojetí zkoušky - doma jsem si připravila úkoly vztahující se k probíranému učivu a pak jsem je místo klasické zkoušky odprezentovala/odevzdala. Připadá mi to zcela ideální, na úkolech jsem si v klidu vyzkoušela, jak to funguje a k čemu je to dobré, čili jsem se praktickým a příjemným (řešit konkrétní problémy přece člověka baví a motivuje daleko víc než se učit seznam vět) způsobem naučila, co bylo obsahem kurzu. Přála bych si víc takové samostatné a alespoň částečně tvůrčí a prakticky zaměřené (ve smyslu: zkusím si to sám, rozhodně ne nutně aplikovaná matematika) výuky, chybí nám to. Takže toto velmi oceňuji.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká