Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM1] Diskretní matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 18 / 98
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 98 studentů.
  • Ukončilo předmět: 60 studentů.
  • Průchodnost: 61 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
    • Vyborna prednasejici, jen je skoda, ze mnohdy bylo vice lidi na stejny priklad a pomalejsi (nebo mene stastny) mel smulu.
      Matyáš Grof
    • Moc pěkný předmět, dá se absolvovat i bez hlubších znalostí matematické analýzy nebo lineární algebry.
      Jan Hrušovský
    • Dobrý volitelný doplněk k analýze a algebře.
      studijní průměr: neuveden
    • může se hodit
      studijní průměr: neuveden
    • Opravdu zajímavý předmět, probíraná matematika mě opravdu zaujala. Zápočet byl za zápočtový test, který se dal v pohodě zvládnout.
      studijní průměr: neuveden
    • Probíraná látka je zajímavá, je to něco jiného než analýza a lingebra.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro lidi co dělali olympiády, či se jim líbí takové typy úloh to je zábava, pokud však v tomto nevynikáte je lepší počkat si na závěrečný test a netrápit se během semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět mě místy nudil, místy byl poměrně zajímavý.
      studijní průměr: neuveden
    • Tento predmet sa mi pacil, bol o rieseni hravych uloh a uceni sa zaujimavych vlastnosti cisel. Trochu ma mrzi, ze sa na nasej paralelke aktivne zapajalo len velmi malo studentov, ale to uz prednasajuci nevie velmi ovplyvnit. Myslim si, ze pani Masakova prednasala zaujimavo a putavo.
      studijní průměr: neuveden
    • Velice zajímavý předmět dávající nahlédnutí do různých atraktivních partií matematiky.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět, fajn přednášející. Oceňuji možnost získat zápočet za domácí úlohy během semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět prvního semestru, jiná, pro někoho rozhodně hezčí, matematika než v ostatních předmětech. Přednáška je vždy rozdělena přibližně na poloviny - jednu se řeší úlohy z minulé hodiny a druhou probíhá výklad. Během roku se řeší příklady jako z matematických olympiád, za které se získávají body k zápočtovému testu, který ale není složitý a je sestaven většinou z praktických příkladů k probrané látce.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět, stojí za to.
      studijní průměr: neuveden
    • Způsob výuky, který spočíval především v řešení příkladů mi zcela vyhovoval.
      studijní průměr: neuveden
    • na hodinách sa preberajú matematické dôkazy, aké bývajú na matematickej olympiáde, oceňujem možnosť získať zápočet cez semester
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejen milovníci matematických olympiád si přijdou na své. Předmět jsem vzhledem k jiným preferencím nedochodila, ale i tak mi probíraná témata přišla velmi zajímavá. Prezentace "známých" pojmů v novém (jasnějším) světle. Oceňuji možnost získat body na ulehčenou za úlohy na doma (mnohdy ne tak složité).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ze začátku nastoupí zmatení a potom přijde okouzlení. Nakonec mi to přišlo jako pěkné hraní s čísly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmět, kterému by slušely 3 kredity.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [18]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [10]: 1 (výborně)
  • 2 : 38 % [7]: 2
  • 3 : 5 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]

Průměr odpovědi: 1.22

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [15]: ano
  • 3 : 11 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká