Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 16
  • Procento hodnotících: 31 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 16 studentů.
  • Ukončilo předmět: 11 studentů.
  • Průchodnost: 68 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
    • Nejlepší předmětu tohoto semestru!
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět, který na rozdíl od mnoha jiných má smysl být povinnou součástí AMSM. Teorií se zabrousí do náhodných procesů, termodynamických plynů apod., ale těžiště SSS je v praktickém pochopení modelů. Celkově hodnotím velmi pozitivně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky se střídaly s cvičeními dle metody: cvičíme jakmile bude něco odpřednášeno. Zhruba polovina předmětu byla věnována diskrétním, a druhá spojitým modelům. Zápočet byl za jeden model z každé z těchto dvou oblastí, Zakončení klasickou zkouškou. Obecně předmět zpracovával zajímavou tematiku, ke které zatím nejsou dobré učební podklady. Díky tomu trpěl dětskými nemocemi, tou hlavní byla absence použitelných učebních materiálů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Problematika modelování chodců a dopravy nepatří zrovna mezi věci, co mě zajímají. Bohužel, přesně tím se SSS zabývá. Značná část předmětu je navíc věnována Markovským procesům, které se pak znovu (i když možná méně důkladně) probírají v NAH a TIN. Z těchto důvodů bych ocenil, kdyby se SSS přesunul (i s MMDS) do volitelných předmětů. Jinak co se organizace týče: předmět je veden solidně; na cvičeních si člověk vyzkouší implementovat dopravní modely v praxi, což dále využije při vypracovávání zkouškových miniprojektů; "vícesložková" zkouška je ok, i když zmiňované miniprojekty můžou být občas pain.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká