[01VAM] Variační metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 18
- Procento hodnotících: 22 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 18 studentů.
- Ukončilo předmět: 15 studentů.
- Průchodnost: 83 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
Nepříliš záživný předmět, ale nutný pro navazující předměty. Věty a důkazy jsou spíše triviální a přednášky nejsou úplně prakticky orientovány, ale také ani matematicky precizní - je to něco mezi, ale ani jedno pořádně. Kontrolovaná docházka na přednáškách také moc nepotěší. Alespoň že jsou zařazeny příklady a demonstrace, ty jsou pěkné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět podobný všem předmětům pana profesora Benešestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky s de facto povinnou docházkou. To není správné. Jinak je předmět zajímavý a užitečný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi dobře připravený předmět se srozumitelnými přednáškami, které jsou obohaceny občasnými experimenty. Zkouška vyžaduje porozumění pouze látky uvedené na přednáškách a to včetně stejných příkladů a to je možná jediná škoda, protože student není nucen trochu myslet nad rámec přednášek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [4]
Průměr odpovědi: 2.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká