[02NSAD] Nástroje pro simulace a analýzu dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 12
- Procento hodnotících: 8 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 12 studentů.
- Ukončilo předmět: 1 studentů.
- Průchodnost: 8 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
-
Úvod do práce v terminálu, úvod do programování v C, Root, Pythia. Je velmi vhodné přijít už s nenulovou schopností programování v C. Vzhledem k mým prakticky nulovým programovacím schopnostem a nedostatku času na domácí doučování se potřebných věcí jsem sice měla zejména v druhé polovině semestru problémy chápat výklad, ale přesto předmět hodnotím kladně a jsem ráda, že jsem ho navštěvovala - u počítače, na kterém nejsou Windows, se teď cítím mnohem jistěji a získala jsem rozumný přehled, co všechno se dá v Rootu a Pythii udělat (a případně k čemu je to dobré). Můj upřímný dík a obdiv patří dr. Hubáčkovi za jeho trpělivost s méně schopnými studenty.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká