Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02SMF] Seminář matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 25
  • Procento hodnotících: 32 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 25 studentů.
  • Ukončilo předmět: 18 studentů.
  • Průchodnost: 72 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Často zajímavá témata z oblasti fysiky a v ní užité matematiky. Střídají se přednášky hostů a studentů. Kvalita dost závisí na aktuálním přednášejícím.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hezký předmět, kde se člověk dozví o směrech výzkumu v matematické fyzice. Jeden týden je odpřednášeno téma a na příští týden si dvojice studentů připraví úkoly na odpřednášené téma.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • každé dva týždne rovnaký scénár: prvý týždeň prednáška na rôzne témy (vystriedali sa rôzni ľudia z KF), druhý týždeň sme na dané tému prezentovali my (konkrétne úlohy vždy zadal prednášajúci)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příjemný předmět kde se člověk seznamí s různými stránkami moderní fyziky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Líbilo se mi, že student musel něco předvést před tabulí. Donutilo ho to si trochu osvojit alespoň jedno z přednášených témat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přijde mi, že SMF tvořené 6ti bloky rychle uteklo, ale jinak to bylo perfektní. Akorát je škoda, že možná jen kromě tématu, které jsem prezentoval jako domácí úlohu, si ty ostatní již nepamatuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavé přednášky z různých koutů katedry fyziky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká