[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 44
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 44 studentů.
- Ukončilo předmět: 37 studentů.
- Průchodnost: 84 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Byl dost brzo ráno ale jinak byl zajímavý.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
z kazdeho rozku troskustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobrý úvod do fyziky elementárních částic, zvláště pro někoho kdo do ní zatím neprohlédl.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Název předmětu stručně popisuje, co je náplní: měli jsme pár přednášek o bozonu Higgsa, základní věci o kvarcích, urychlovačích a podobné věci. Měli jsme návštěvu z AV (Akademie věd), byli i doktorandi z naší fakulty. Docházka implikuje zápočet, zajímavé je to, že jsme sami zvolili počet absence, kolík si můžeme dovolit (asi 6). Minusem je ? vstávat v šest ráno. S praktikem bych to dávat do rozvrhu na semestr nedoporučoval.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět je příjemným rozšířením povědomí o světě experimentální částicové fyziky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět, kde se na nějaké přednášce dozvíte novou věc a na jiné zase ne. Čekal jsem větší účast, když je zápočet pouze za docházku, ale asi se nikomu nechtělo z postele.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
zajimavy predmetstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápočet byl za docházku, přednášky byly velmi zajímavé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Predmet sa skladal z jednotlivých zaujímavých prednášok, ktoré skoro vždy prezentoval niekto iný.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Výborný předmět, všem doporučuji. Díky tomu, že jsem si ho zapsal, jsem pak v rámci Hands On CERN měl možnost podívat se na obří urychlovač a vůbec celý výzkum komplex v Ženevě, což byl jeden z mých nejlepších životních zážitků. Co se předmětu týká, střídají se různi přednášející, od toho se odvíjí zajímavost a úroveň přednášek, většinou je velmi vysoká.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 1.55
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 54 % [6]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 63 % [7]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká