Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 44
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 44 studentů.
  • Ukončilo předmět: 37 studentů.
  • Průchodnost: 84 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Byl dost brzo ráno ale jinak byl zajímavý.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • z kazdeho rozku trosku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dobrý úvod do fyziky elementárních částic, zvláště pro někoho kdo do ní zatím neprohlédl.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Název předmětu stručně popisuje, co je náplní: měli jsme pár přednášek o bozonu Higgsa, základní věci o kvarcích, urychlovačích a podobné věci. Měli jsme návštěvu z AV (Akademie věd), byli i doktorandi z naší fakulty. Docházka implikuje zápočet, zajímavé je to, že jsme sami zvolili počet absence, kolík si můžeme dovolit (asi 6). Minusem je ? vstávat v šest ráno. S praktikem bych to dávat do rozvrhu na semestr nedoporučoval.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je příjemným rozšířením povědomí o světě experimentální částicové fyziky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět, kde se na nějaké přednášce dozvíte novou věc a na jiné zase ne. Čekal jsem větší účast, když je zápočet pouze za docházku, ale asi se nikomu nechtělo z postele.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zajimavy predmet
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápočet byl za docházku, přednášky byly velmi zajímavé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Predmet sa skladal z jednotlivých zaujímavých prednášok, ktoré skoro vždy prezentoval niekto iný.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výborný předmět, všem doporučuji. Díky tomu, že jsem si ho zapsal, jsem pak v rámci Hands On CERN měl možnost podívat se na obří urychlovač a vůbec celý výzkum komplex v Ženevě, což byl jeden z mých nejlepších životních zážitků. Co se předmětu týká, střídají se různi přednášející, od toho se odvíjí zajímavost a úroveň přednášek, většinou je velmi vysoká.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.55

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 45 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 54 % [6]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 63 % [7]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká