Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04AM1] Angličtina M1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 59
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 59 studentů.
  • Ukončilo předmět: 39 studentů.
  • Průchodnost: 66 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Pohodový předmět pro lidi, kteří se v anglickém jazyce vcelku vyznají.
      Tomáš Kořínek
    • Předmět by mohl mít větší dotaci vzhledem k úkolům, které každý týden zaberou dost času.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět se nedá považovat za angličtinu pro mírně pokročilé, předmět se pohybuje spíš na úrovni B2. Další nevýhodou je časová náročnost a to hlavně domácí příprava zabírá mnoho času (3hod minimálně) . Domácí úkoly o 3 a více A4 zabere dost času, který by se dal využít na třeba matematiku. A dále, osobně mám pocit, že nikoho moc nezajímá s jakými znalostmi jsme přišli ze střední školy (a co jsme za rok nepoužívání jazyku zapomněli). Každý máme jinou úroven, ale počítá se, že ji máme velmi podobnou. Osobní postřeh byl, že lidi co měli na střední 3-4 z angličtiny, tak měl problémy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • S předmětem jsem spokojený. Pěkně reflektuje i "oblast slovní zásoby". Také se mi líbí přehledný systém na stránkách ~verneja1 pro stahování přípravy k hodině a domácích úkolů. Je pravda, že mám hodně domácích úkolů, ale s ohledem na jednu 2hodinovku týdně to chápu. ... hlavně, že si to nemusím platit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Technická angličtina se zdá být užitečná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Angličtina je důležitý předmět no, škoda, že je jen hodinu týdně. Proč v ní nejsou nějaké volitelné předměty?
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pohodová angličtina, kde se člověk i něco naučí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Predmet dobry
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Za moc práce zoufale málo kreditů. Je smutné, že i za Dějiny fyziky, které si musí student "jen odsedět", dostane dvojnásobek kreditů, než za cizí jazyk, na který je třeba se aktivně a řádně připravovat.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [9]

Průměr odpovědi: 1.56

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 22 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 11 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: ano
  • 3 : 77 % [7]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká