Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 30
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 30 studentů.
  • Ukončilo předmět: 9 studentů.
  • Průchodnost: 30 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Příjemné základní seznámení s Maplem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úplné základy Maple
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základy Maple.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičící byl sice skvělý, ale jinak mě ten přemět moc nebavil, proto jsem pak ani nebyl na moc přednáškách.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Omezil bych počet přednášek, které působí někdy zbytečně, když se pak stejně vše dělá na cvičení
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Super přemět na naučení se práce v Maplu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vcelku příjemný a užitečný předmět, který Vás seznámí s Maplem.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Základy MAPLEu, člověk se naučí jak na počítači řešit různé praktické věci, jako obyčejné a parciální diff. rovnice, obří matice, limity atd. a ještě to vizualizovat. Zápočet je za jednoduchý testík a vypracování libovolné úlohy na numerické řešení diferenciální rovnice.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 12 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká