[12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 30
- Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 30 studentů.
- Ukončilo předmět: 9 studentů.
- Průchodnost: 30 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Příjemné základní seznámení s Maplem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Úplné základy Maplestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy Maple.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičící byl sice skvělý, ale jinak mě ten přemět moc nebavil, proto jsem pak ani nebyl na moc přednáškách.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Omezil bych počet přednášek, které působí někdy zbytečně, když se pak stejně vše dělá na cvičenístudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Super přemět na naučení se práce v Maplu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vcelku příjemný a užitečný předmět, který Vás seznámí s Maplem.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Základy MAPLEu, člověk se naučí jak na počítači řešit různé praktické věci, jako obyčejné a parciální diff. rovnice, obří matice, limity atd. a ještě to vizualizovat. Zápočet je za jednoduchý testík a vypracování libovolné úlohy na numerické řešení diferenciální rovnice.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 12 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká