[17SAZ] Stroje a zařízení jaderných elektráren
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 11
- Procento hodnotících: 18 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 11 studentů.
- Ukončilo předmět: 1 studentů.
- Průchodnost: 9 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
-
Tříhodinová přednáška spočívající v prezentaci 100+1 modelu turbíny/parogenerátoru/ložiska/potrubí je smrt. Samozřejmě je potřeba vědět, jak daná zařízení zhruba vypadají a fungují, ale i tak mi přínos předmětu přijde minimální. To, že pan Kobylka neposkytuje studentům své prezentace z přednášek (resp. poskytuje, ale jen v tištěné podobě) je věc kterou nikdy nepochopím a nepřestává mě rozčilovat. Jednak se úplně zbytečně tisknou stovky stránek (vítejte v 21. století), ale především se z obrázku 8*12 cm nedá prostě nic vidět, obzvlášť když je na něm řez hlavním cirkulačním čerpadlem a vaším úkolem je najít zahlcované ucpávky. Argument, že pan Kobylka nemá svolení publikovat některé z obrázků ve svých prezentacích, protože není vlastníkem autorských práv, neberu. Může si sehnat obsah s volnou licencí, nebo své současné prezentace distribuovat mezi studenty ve formě pdf chráněného heslem.Václav Šísl
-
Konečně předmět, který se zaměřuje i na důležité nejaderné části elektrárny - takových by možná bylo potřeba víc. Jenom trošku škoda, že to občas sklouzávalo jenom k dlouhému výčtu všech možných existujících parogenerátorů nebo čerpadel.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [2]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [1]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká