Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malát Petr Ing. - [12UM] Úvod do managementu

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 7
  • Procento hodnotících: 57 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Na začátku každé hodiny je nějaký zajímavý psychologický test.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Vlastní poznámky a prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prezentace vyučujícího, trocha vlastních zápisků
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Prezentace poskytnute prednasenicim
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Nijak stresující zkouška.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice oceňuji to, že museli jsme udělat prezentaci a nastudovat nějaké téma na zápočet. Zkouška byla velice příjemná a poměrně jednoduchá
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušky probíhají jen na konci semestru a první dva týdny zkouškového. Zkouška je ale jednoduchá a je při ní povolena kalkulačka
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pisemka, 4 otazky, z toho jeden priklad. Ne narocne
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Pan inženýr Malát dobře přednáší základy managementu bez zbytečných informací "navíc", jenom to nejpodstatnější. Také velice oceňuji psychologické testy na začátku hodiny, bylo to velice zábavné a poučné
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příklady z praxe, dobrá strukrura přednášek a volba témat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Dost pomalé tempo, není potřeba s každou věcí strávit tolik času, často se mi stávalo že jsem věc pochopil, ale ještě dalších 20 minut to samé vysvětloval.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 14 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 42 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 25 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5