Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kovář Jan RNDr. CSc. - [16BAF] Biochemie a farmakologie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 11
  • Procento hodnotících: 36 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Na přednáškách zazní více než je v prezentacích, přenášející se opravdu snaží hodně vysvětlovat. Látka je ale složitá a na některých hodinách mi ujel vlak a pak už jsem nestíhal rozumět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je dobré si zopakovat chemii a biochemii ze střední školy, a mít alespoň představu o čem je řeč. Vzhledem ke složitosti biochemie je celkem snadné se ztratit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Z poskytnutých prezentací, z publikace Odmaturuj z chemie, z Wikipedie.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky, prezentace, učebnice Odmaturuj z chemie - jsou tam dobře a celkem postačujícím způsobem popsané cykly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška není těžká, i když je látky hodně. První část písemky je třeba mít na 100 %, jedná se o chemické vzorce základních organických sloučenin. Po napsání písemky ji s vámi projde a doptává se, přičemž za každou další věc, na kterou si vzpomenete, je velmi rád a zohledňuje to ve výsledné známce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Test je typu abc. Ale je může být i více jak 1 správná odpověď. Test je poměrně těžký. Jsou tam i příklady, což mě potěšilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Názvosloví je potřeba zvládnout na 100 %. Ovšem RNDr. Kovář je poměrně tolerantní a něco málo dokáže i odpustit. Zbylá část testu je tvořena uzavřenými a několika otevřenými otázkami, kde je potřeba získat polovinu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Vynikající znalosti, spoustu zkušeností z praxe
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • V ničem
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5