Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hořejší Jiří prof. RNDr. DrSc. - [02KTP1] Kvantová teorie pole 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 4
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Celkem srozumitelně vysvětlil doplňující látku k přednáškám. Ke konci semestru se mi zdála cvičení celkem zábavná. Oceňuji domácí úkoly, na kterých si člověk mohl látku procvičit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Mohl by se pokusit sjednotit značení s přednáškou. Humor cvičícího mi ze začátku přišel poněkud nevhodný a nepříliš vtipný. Později se druh humoru buď změnil, nebo jsem si na něj zvykl a začal se mi líbit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Podle toho jak všichni straší s kvantovou teorií pole jsem čekal zkoušku výrazně těžší. Ve skutečnosti není čeho se obávat, naučit se dá klidně za týden. (Což nemusí platit roky, kdy ji učí někdo jiný než prof. Hořejší!)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přednášky se mi zdají být dobře koncipované (až na to, že mě ze začátku moc nebavily, jak už jsem psal). Profesor se snaží, aby byla látka dobře pochopitelná, na přednášce například prezentuje heuristické odvození rovnic rel. kv. mech. a komplikovaná teorie reprezentací se probírá na cvičení až poté, co se s rovnicemi člověk trochu sžije. Dostatečně opakuje a připomíná věci, co jsme probírali dříve.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Možná občas trochu příliš rychle na tabuli smaže nějaký výpočet. Ještě ohledně kompatibility cvičení a přednášky: jednak jsem psal už ke cvičení, že by bylo vhodné sjednotit značení a jednak jsem měl při řešení jednoho z domácích úkolů problém s pochopením teorému Noetherové v polích. V úkolu se totiž zachovávala akce a nezachovával se lagrangián. A podle dr. Zdráhala je to fyzikálně důležité akce, ovšem na přednášce jsme vycházeli ze zach. lagrangiánu. Tak jsem z toho byl zmatený. Mohlo by se tedy podle mého na přednášce nějak explicitněji říci (jestli jsem to správně pochopil a skutečně to tak je), že při zachování akce máme rovnici kontinuity pro čtyřproud J^u=... a jestliže zároveň platí d_mý delta x^mý=0, pak stačí vycházet ze zachování Lagrangiánu (a pro jednoduchost třeba uvedeme odvození jen pro tento případ). No ale to jsou takové drobnosti, jinak se mi přednášky velice líbily!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 100 % [1]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký