Burdík Čestmír prof. RNDr. DrSc. - [01LIP] Lineární programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 18
- Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [14]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
28 % [4] |
4: |
|
28 % [4] |
5: |
|
42 % [6] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
28 % [2] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
57 % [4] |
Statistické údaje
- Medián: 5.00
- Průměr hodnocení: 4.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
28 % [2] |
4: |
|
42 % [3] |
5: |
|
28 % [2] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Ještě se dá nějak pochopit, že přednášející látce moc nerozumí, ale netuším, proč potom považuje docházku na přednášky za povinnou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na podnět jedné studentky začal pan profesor v průběhu semestru používat jiná skripta, která měla některé pojmy definované jinak, což způsobilo akorát zmatek. Příště by bylo lepší držet se pouze jednich.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prednasky byly misty zmatene, bez jasne struktury.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nerozumím tomu, proč by měly být přednášky poviné. Asi proto, že by tam nikdo nechodil. To je ale problém kvality přednášek. Pokud chce pan profesor plnou posluchárnu, ať zlepší přednášky a studenti mu tam budou chodit i když nebudou poviné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
povinná účast včetně přednášek je trochu problémstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Hodny, ochotny resit problemy studentu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nic.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota pomoct s řešením daného problému.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nicstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
když vůči němu nejste vyloženě výbušní, dá se s ním v pohodě domluvitstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Nedávat za domácí úkol vypracovat programy, o kterých nemá nejmenší představu, jak jsou náročné. Jediné měřítko je zde to, že to někdo zvládl, tak to musí zvládnout všichni. Bohužel se najdou studenti, kteří tím stráví celý víkend a tak to musí vypracovat všichni. Také nelze pracovat celou dobu na jednom programu bez toho, aby studentům někdo pomohl s doladěním.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zlepsit strukturu, mit jasne pozadavky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Měl by cvičit. Programy, které jsme programovali byly poměrně dlouhé a jsem si jistý, že spousta lidí se potýkala s podobnými problémy. Pokud by pan profesor například rozebral nejčastější problémy při implementaci algoritmů, cvičení by mohla být i užitečná. Taky by měl programy které mu studenti posílají opravdu prohlédnout a ne jen kouknout, jestli dávají dobré výsledky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
alespoň o trochu ve všemstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
-
Rohn, zapisky z hodiny.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta + vlastní i cizí zápisky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky a dvoje skripta od prof. Rohna.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta naprosto stačí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
skripta jsou dvě a je potřeba je kombinovatstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Ve skriptech bylo skoro všechno, až na to že občas dost špatněstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
-
Pri teoreticke casti pan profesor zkontroluje dvustrankovy dukaz za 2 sekundy. V prakticke casti pak kontroluje spravnost postupu reseni prikladu otazkou: "Pouzil jste pri reseni ulohy Gomoryho algoritmus?".studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkoušející rozhodně nebyl objektivní. Zkouška nebyla náročná.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Oceňuji, že bylo jasně řečeno, z čeho se zkouška zkládá a jak bude hodnocená. V první části jsme měli vyslovit a dokázat čtyři věty,což není těžké, vzhledem k tomu, že celkově je tam ani ne dvacet vět. V druhé části jsme měli pomocí programů naprogramovaných v semestru vypočítat nějaké úlohy lineárního programování. Hodnocení bylo mírné a spravedlivé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
teoretická část + upravení programů, co máte ze cvikstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zkoušející na můj vkus občas až moc subjektivně hodnotí důkazystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Většina lidí udělala zkoušku za A na předtermínu, zkouška byla velmi lehká (teorie: přestože jsme dostali asi nejtěžší z probraných vět, v pohodě, praxe: vypočítat pár příkladů - pokud to má člověk připravené, pak otázka chvilky)Ondřej Čajánek
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Nic.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota vysvětlit danou látku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Srozumitelna artikulace pismenek abocody.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochotu, vstřícný přístup.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
snahustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
Jediné rozumné řešení by zde bylo dát vždy přednášku některému studentovi, který by si to dopředu připravil. Takto si musí studenti najít a naučit celou látku sami a navíc chodit na povinné přednášky, kde se nic nedozví.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prednasejici by udelal nejlepe, kdyby vyuku predal nekomu jinemu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášející by mohl být více připravený na hodiny a zvláště na cvičení, která probíhali formou psaní programu v matematice, kterou většina studentů neovládala, což podle mne zbytečně zdržovalo průběh cvičení... mohlo by se toho stihnout pak mnohem víc.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Chodit na přednášky připravený. Celkově přednášku dost narušuje, když se musí neustále koukat do poznámek. Celkově zpřehlednit značení a zápis na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
naučit se ovládat mathematicu, dát k předmětu nějakou motivacistudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Nemělo by probíhat na počítačích, ale měly by se cvičit příklady počítané ručně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Programují se zápočtové programy. Programuje se v Mathematice, ale je možné se domluvit i na jiném programovacím jazyce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 28 % [2]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 40 % [6]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [3]: nevyjádřeno
- 2 : 33 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 11 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 22 % [2]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 4.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 28 % [2]: 3
- 4 : 42 % [3]: 4
- 5 : 28 % [2]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 4.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 28 % [2]: 3
- 4 : 14 % [1]: 4
- 5 : 57 % [4]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 14 % [1]: obtížný
- 3 : 42 % [3]: středně obtížný
- 4 : 14 % [1]: lehký
- 5 : 14 % [1]: velmi lehký