Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Burdík Čestmír prof. RNDr. DrSc. - [01LIP] Lineární programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 18
  • Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [14]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
28 % [4]
4:
28 % [4]
5:
42 % [6]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
28 % [2]
4:
14 % [1]
5:
57 % [4]

Statistické údaje

  • Medián: 5.00
  • Průměr hodnocení: 4.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
28 % [2]
4:
42 % [3]
5:
28 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Ještě se dá nějak pochopit, že přednášející látce moc nerozumí, ale netuším, proč potom považuje docházku na přednášky za povinnou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na podnět jedné studentky začal pan profesor v průběhu semestru používat jiná skripta, která měla některé pojmy definované jinak, což způsobilo akorát zmatek. Příště by bylo lepší držet se pouze jednich.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prednasky byly misty zmatene, bez jasne struktury.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nerozumím tomu, proč by měly být přednášky poviné. Asi proto, že by tam nikdo nechodil. To je ale problém kvality přednášek. Pokud chce pan profesor plnou posluchárnu, ať zlepší přednášky a studenti mu tam budou chodit i když nebudou poviné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • povinná účast včetně přednášek je trochu problém
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Hodny, ochotny resit problemy studentu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochota pomoct s řešením daného problému.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nic
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • když vůči němu nejste vyloženě výbušní, dá se s ním v pohodě domluvit
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Nedávat za domácí úkol vypracovat programy, o kterých nemá nejmenší představu, jak jsou náročné. Jediné měřítko je zde to, že to někdo zvládl, tak to musí zvládnout všichni. Bohužel se najdou studenti, kteří tím stráví celý víkend a tak to musí vypracovat všichni. Také nelze pracovat celou dobu na jednom programu bez toho, aby studentům někdo pomohl s doladěním.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zlepsit strukturu, mit jasne pozadavky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Měl by cvičit. Programy, které jsme programovali byly poměrně dlouhé a jsem si jistý, že spousta lidí se potýkala s podobnými problémy. Pokud by pan profesor například rozebral nejčastější problémy při implementaci algoritmů, cvičení by mohla být i užitečná. Taky by měl programy které mu studenti posílají opravdu prohlédnout a ne jen kouknout, jestli dávají dobré výsledky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • alespoň o trochu ve všem
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Rohn, zapisky z hodiny.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta + vlastní i cizí zápisky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky a dvoje skripta od prof. Rohna.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta naprosto stačí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • skripta jsou dvě a je potřeba je kombinovat
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Ve skriptech bylo skoro všechno, až na to že občas dost špatně
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Pri teoreticke casti pan profesor zkontroluje dvustrankovy dukaz za 2 sekundy. V prakticke casti pak kontroluje spravnost postupu reseni prikladu otazkou: "Pouzil jste pri reseni ulohy Gomoryho algoritmus?".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušející rozhodně nebyl objektivní. Zkouška nebyla náročná.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji, že bylo jasně řečeno, z čeho se zkouška zkládá a jak bude hodnocená. V první části jsme měli vyslovit a dokázat čtyři věty,což není těžké, vzhledem k tomu, že celkově je tam ani ne dvacet vět. V druhé části jsme měli pomocí programů naprogramovaných v semestru vypočítat nějaké úlohy lineárního programování. Hodnocení bylo mírné a spravedlivé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • teoretická část + upravení programů, co máte ze cvik
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zkoušející na můj vkus občas až moc subjektivně hodnotí důkazy
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Většina lidí udělala zkoušku za A na předtermínu, zkouška byla velmi lehká (teorie: přestože jsme dostali asi nejtěžší z probraných vět, v pohodě, praxe: vypočítat pár příkladů - pokud to má člověk připravené, pak otázka chvilky)
      Ondřej Čajánek
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Nic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochota vysvětlit danou látku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Srozumitelna artikulace pismenek abocody.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochotu, vstřícný přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • snahu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Jediné rozumné řešení by zde bylo dát vždy přednášku některému studentovi, který by si to dopředu připravil. Takto si musí studenti najít a naučit celou látku sami a navíc chodit na povinné přednášky, kde se nic nedozví.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prednasejici by udelal nejlepe, kdyby vyuku predal nekomu jinemu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášející by mohl být více připravený na hodiny a zvláště na cvičení, která probíhali formou psaní programu v matematice, kterou většina studentů neovládala, což podle mne zbytečně zdržovalo průběh cvičení... mohlo by se toho stihnout pak mnohem víc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Chodit na přednášky připravený. Celkově přednášku dost narušuje, když se musí neustále koukat do poznámek. Celkově zpřehlednit značení a zápis na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • naučit se ovládat mathematicu, dát k předmětu nějakou motivaci
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Nemělo by probíhat na počítačích, ale měly by se cvičit příklady počítané ručně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Programují se zápočtové programy. Programuje se v Mathematice, ale je možné se domluvit i na jiném programovacím jazyce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 28 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 40 % [6]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 33 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 11 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 22 % [2]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 4.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 28 % [2]: 3
  • 4 : 42 % [3]: 4
  • 5 : 28 % [2]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 4.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 28 % [2]: 3
  • 4 : 14 % [1]: 4
  • 5 : 57 % [4]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 14 % [1]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [1]: lehký
  • 5 : 14 % [1]: velmi lehký