Čepila Jan Ing. Ph.D. - [02SF] Subatomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 14
- Procento hodnotících: 21 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Opravdu se vyzná v tom, co cvičí.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Možnost připravit si u tabule počítaný příklad doma, termíny písemky vypsané ve studentům se hodící době.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Zlepšit komunikaci se studenty.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Nejsem si jistý zda mi vyhovuje princip cvičení. Prezentující student v podstatě odněkud opíše řešení úkolu, poté ho opíše na tabuli a pokud neudělá chybu tak je příklad ponechán bez komentáře i přes to, že mu většinou nikdo včetně prezentujícího úplně nerozumí. Často jsem ani nevěděl na co se zeptat nebo jaké jsou hlavní kroky při řešení.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Některé příklady počítané na cvičení jsou opravdu náročné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [1]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký