Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. - [02GR] Grupy a reprezentace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 5
  • Procento hodnotících: 40 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Teď, když je téměř kompletní wikiskriptum, rozhodně doporučuji přednášky navštěvovat a psát si do skripta poznámky, případně opravy. Wikiskriptum je poměrně dobré a hlavně obsahuje kostru látky a látku vyloženou známým způsobem definice-věta-důkaz. Společně se skripty je přednáška přínosnější a stravitelnější.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • wikiskripta + doporučená literatura
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkoušející byl při zkoušení opravdu hodný a nepouštěl se do detailů. Zkouška byla poměrně rychlá. 5 otázek, z toho 2 počítací a 3 teoretické. Na zkoušky jsme se dohodli na dva termíny, oběma termínům zkoušející vyhověl. Navíc bylo výhodou mít zkoušku hotovou ještě před Vánocemi v předtermínu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Oceňuji na přednášejícím snahu předat nám svůj vhled do problematiky, nicméně většina této snahy přišla vniveč, viz výtky k přednáškám. Rovněž oceňuji vstřícný přístup a poskytnutí studijních materiálů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přátelský přístup, příjemný hlas, znalosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Přednášení je příliš chaotické. Ne vždy je možné vše pochopit na přednášce, i když to od nás přednášející očekává.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky byly občas lepší, občas horší, nicméně celkově bych řekl, že spíše špatné. Jak jsem zmínil, přednášející se nám snažil předat svůj vhled do problematiky, což je sice chvályhodné, nicméně k ničemu, pokud jeho projev nesplňuje daleko základnější náležitosti -- musí být především jasný, přesný, připravený, dobře zformulovaný a srozumitelný. Většina doplňujících poznámek byla k ničemu, protože byla zkrátka nesrozumitelná. Často se týkaly věcí, o kterých nemáme vůbec přehled, často byly formulovány příliš šmahem a zmateně. Největší nedostatek však vidím v oblasti, která by u matematické přednášky měla být stěžejní, a to jsou důkazy. U výrazné části důkazů byly nějaké pochybnosti, nejasnosti, několikrát je přednášející nebyl schopen dokončit. Přitom, jak sám říká, většina z nich je jednoduchých a člověk je sám nebo s nějakou nápovědou vymyslí doma. To však znamená, že účast na přednáškách je výraznou ztrátou času, kterou jsme (alespoň někteří), podstupovali jenom kvůli tomu, aby na přednášku vůbec někdo přišel.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 100 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 33 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5