Kálal Milan doc. Ing. CSc. - [12ZELD] Základy elektrodynamiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 17
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
75 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
75 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Bohužel byly přednášky v pátek večer, což je předem odsuzovalo k nevalné účasti a dřívějším odchodům těch pár zúčastněných hrdinů na vlak.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Holt je to v pátek večer no..studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
zejména skripta, vlastní zápisky moc dělat nešlo - možná z jednoho proběhnutého cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška nebyla náročná, stačilo mít obecný přehled a rozumět té fyzice, nemuseli jsme se však učit žádné vzorečky. V první, písemné části zkoušky, nám všechny vzorečky byly dané a příklady byly pouze ty, které byly k dispozici ve skriptu. Opravdu tedy šlo jen o to nevykašlat se na to úplně a snažit se porozumět, žádné memorování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Samotná zkouška byla rozumně náročná a férová, šlo se na ni naučit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Je milý a příjemný i mimo přednášky, vždy zdraví a má se ke svým studentům.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Bylo vidět, že docent Kálal problematice rozumí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Chtělo by to probírat méně aktuální politickou a sociální situaci a více se soustředit na náplň předmětu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 25 % [1]: 50%-75%
- 4 : 75 % [3]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 66 % [2]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 75 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5