Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kalčev Petr Ing. Ph.D. - [18AST] Pravděpodobnost a aplikovaná statistika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 8
  • Procento hodnotících: 37 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
16 % [1]
3:
50 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky formou prezentací, které zpřístupňoval na svých stránkách popřípadě vypracované části od spolužáků (domácí úkoly).
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky byly často z části tvořeny prezentacemi, a příklady, teorii nebylo moc třeba vysvětlovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Probírané příklady, člověk se musel skutečně zamyslet.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Příkladů mohlo být víc, aby to člověk dostal do krve.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Především z prezentací, které nám byly poskytnuty na internetu.
      studijní průměr: neuveden
    • sešit z bakalářské statistiky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Formou testu, po kterém v případě nejasností následovala ústní část.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška byla písemná s možností vylepšit si známku ústní částí. Byla férová, příklady a teorie.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nízká náročnost
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přátelská atmosféra, příklady.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Některé prezentace byli kvůli podkladu špatně čitelné. Moc mi nedávalo smysl, proč sice skvěle pochválí na zpracovaný úkol, ale ve výsledku strhne body a člověk pořádně neví za co, protože celou dobu chválil...
      studijní průměr: neuveden
    • zvýšit obtížnost, nebo je to možná pouze můj dojem a měli jsme se učit to, co jsme se učili, v tom případě je problém jinde...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Zápočet se získal za zpracované a odprezentované domácí úkoly, ale nemám moc tušení, jak se to hodnotilo.
      studijní průměr: neuveden
    • Na cvičeních se probírají příklady k testu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký