Kalčev Petr Ing. Ph.D. - [18AST] Pravděpodobnost a aplikovaná statistika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 8
- Procento hodnotících: 37 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
33 % [2] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
50 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky formou prezentací, které zpřístupňoval na svých stránkách popřípadě vypracované části od spolužáků (domácí úkoly).studijní průměr: neuveden
-
Přednášky byly často z části tvořeny prezentacemi, a příklady, teorii nebylo moc třeba vysvětlovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Probírané příklady, člověk se musel skutečně zamyslet.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Příkladů mohlo být víc, aby to člověk dostal do krve.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Především z prezentací, které nám byly poskytnuty na internetu.studijní průměr: neuveden
-
sešit z bakalářské statistikystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Formou testu, po kterém v případě nejasností následovala ústní část.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška byla písemná s možností vylepšit si známku ústní částí. Byla férová, příklady a teorie.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nízká náročnoststudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Přátelská atmosféra, příklady.studijní průměr: neuveden
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Některé prezentace byli kvůli podkladu špatně čitelné. Moc mi nedávalo smysl, proč sice skvěle pochválí na zpracovaný úkol, ale ve výsledku strhne body a člověk pořádně neví za co, protože celou dobu chválil...studijní průměr: neuveden
-
zvýšit obtížnost, nebo je to možná pouze můj dojem a měli jsme se učit to, co jsme se učili, v tom případě je problém jinde...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Zápočet se získal za zpracované a odprezentované domácí úkoly, ale nemám moc tušení, jak se to hodnotilo.studijní průměr: neuveden
-
Na cvičeních se probírají příklady k testu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 66 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 33 % [1]: velmi lehký