Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Klimo Ondřej doc. Ing. Ph.D. - [12FIF] Fyzika inerciální fúze

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 7
  • Procento hodnotících: 28 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou rozhodně přínosné. Je to sice informační zahlcení, ale lepší to aspoň jednou slyšet s komentářem a odvozením.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Matematické odvození a aparát byla srozumitelně vysvětlena.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Možná by nás mohl více zapojit do počítání některých příkladů a odvození, aby to nebyla jenom přednáška. Zabralo by to sice trochu více času, ale stálo by to za to, mohlo by to být na úkor méně podstatných témat.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • prezentace + občas ta hlavní knížka
      studijní průměr: neuveden
    • Primárně jsem se učila z dobře sestavených prezentací. Příležitostně jsem nahlédla do knihy, na které byly prezentace založeny, pro objasnění některých partií.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouška nebyla naštěstí tak těžká, jak by se mohlo zdát z obrovského objemu informací v prezentacích. Skutečně zkoušel hlavně ty podstatné věci a principy a ne všechno do extrémní hloubky. Bylo by ale dobré dát vědět, že je podstatné znát i důležité grafy.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška se skládala z úvodního testu na obecný přehled (princip fúze, inerciální fúze, závislost zisku na různých parametrech atd.) a jedné další otázky, kterou jsme si mohli zvolit z připraveného seznamu. Nezvyklé bylo vysvětlování poskytnutých grafů.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Nenechal se zdeptat tím, že ho většina posluchárny poslouchá jen na půl ucha. Kromě toho mě fascinovalo, že ačkoli učil z prezentací a říkal v podstatě to, co bylo napsáno na slidu, slova nečetl. Buď umí velmi pohotově parafrázovat, nebo látku umí natolik dobře, že potřebuje jen naťuknout obsah věty a dál prezentuje zpaměti.
      studijní průměr: neuveden
    • Zjevně tomu velmi rozumí. Dokáže plno věcí srozumitelně vysvětlit včetně souvislostí. Matematický aparát vysvětlil srozumitelně. Ukazoval podrobná odvození.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Přednášky jsou v podstatě (z části) přeložené odstavce z té hlavní knihy + obrázky a občas něco z nějakého článku. Je to sice vše podrobně a srozumitelně vysvětlené, ale je toho moc. Možná by bylo lepší spíš vypíchnout ty podstatné věci a zbytek dělat více schematicky, jinak je to jednolitý tok informací a dojde k informačnímu zahlcení. Také by pomohla více členitá hierarchická struktura (stromové diagramy, průběžné slidy s osnovou), aby to nebylo tak jednolité. Některé méně podstatné věci by se nemuseli probírat tak do hloubky. Některé pozdější kapitoly rozšiřují věci z úvodních kapitol, toto iterativní rozvinutí by bylo dobré více vypíchnout a více porovnat zjednodušené modely se složitějšími, aby to nevedlo ke zmatení, co patří k jakému modelu. Také by nás třeba občas více vybudila nějaká otázka k publiku.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení nebyla, ale občas se počítala odvození, což bylo skoro cvičení.
      studijní průměr: neuveden
    • Cvika jsem nezaznamenala, konaly se pouze přednášky. Tuto změnu však považuji za k lepšímu.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 50 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký