Klimo Ondřej doc. Ing. Ph.D. - [12FIF] Fyzika inerciální fúze
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 7
- Procento hodnotících: 28 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky jsou rozhodně přínosné. Je to sice informační zahlcení, ale lepší to aspoň jednou slyšet s komentářem a odvozením.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Matematické odvození a aparát byla srozumitelně vysvětlena.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Možná by nás mohl více zapojit do počítání některých příkladů a odvození, aby to nebyla jenom přednáška. Zabralo by to sice trochu více času, ale stálo by to za to, mohlo by to být na úkor méně podstatných témat.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
prezentace + občas ta hlavní knížkastudijní průměr: neuveden
-
Primárně jsem se učila z dobře sestavených prezentací. Příležitostně jsem nahlédla do knihy, na které byly prezentace založeny, pro objasnění některých partií.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška nebyla naštěstí tak těžká, jak by se mohlo zdát z obrovského objemu informací v prezentacích. Skutečně zkoušel hlavně ty podstatné věci a principy a ne všechno do extrémní hloubky. Bylo by ale dobré dát vědět, že je podstatné znát i důležité grafy.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška se skládala z úvodního testu na obecný přehled (princip fúze, inerciální fúze, závislost zisku na různých parametrech atd.) a jedné další otázky, kterou jsme si mohli zvolit z připraveného seznamu. Nezvyklé bylo vysvětlování poskytnutých grafů.studijní průměr: neuveden
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Nenechal se zdeptat tím, že ho většina posluchárny poslouchá jen na půl ucha. Kromě toho mě fascinovalo, že ačkoli učil z prezentací a říkal v podstatě to, co bylo napsáno na slidu, slova nečetl. Buď umí velmi pohotově parafrázovat, nebo látku umí natolik dobře, že potřebuje jen naťuknout obsah věty a dál prezentuje zpaměti.studijní průměr: neuveden
-
Zjevně tomu velmi rozumí. Dokáže plno věcí srozumitelně vysvětlit včetně souvislostí. Matematický aparát vysvětlil srozumitelně. Ukazoval podrobná odvození.studijní průměr: neuveden
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Přednášky jsou v podstatě (z části) přeložené odstavce z té hlavní knihy + obrázky a občas něco z nějakého článku. Je to sice vše podrobně a srozumitelně vysvětlené, ale je toho moc. Možná by bylo lepší spíš vypíchnout ty podstatné věci a zbytek dělat více schematicky, jinak je to jednolitý tok informací a dojde k informačnímu zahlcení. Také by pomohla více členitá hierarchická struktura (stromové diagramy, průběžné slidy s osnovou), aby to nebylo tak jednolité. Některé méně podstatné věci by se nemuseli probírat tak do hloubky. Některé pozdější kapitoly rozšiřují věci z úvodních kapitol, toto iterativní rozvinutí by bylo dobré více vypíchnout a více porovnat zjednodušené modely se složitějšími, aby to nevedlo ke zmatení, co patří k jakému modelu. Také by nás třeba občas více vybudila nějaká otázka k publiku.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení nebyla, ale občas se počítala odvození, což bylo skoro cvičení.studijní průměr: neuveden
-
Cvika jsem nezaznamenala, konaly se pouze přednášky. Tuto změnu však považuji za k lepšímu.studijní průměr: neuveden
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 50 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký