Koubek Ivo Ing. - [18MIK1] Mikroekonomie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 11
- Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
25 % [2] |
2: |
|
62 % [5] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.88
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Někdy opravdu dlouhé.studijní průměr: neuveden
-
Obsahově není co vytknoutstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápočtové testy se daly napsat pouze z multiplových otázek (50 %). Příklady bývaly složitější. Počet opravných pokusů na testy bylo opravdu doststudijní průměr: neuveden
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Ochotu vysvětlit nepochopené příkladystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Detailněji vysvětlovat jednotlivé kroky při výpočtu příkladů na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Možná by to z mého pohledu chtělo lepší průpravu u některých příkladů. Lepší vysvětlení a popis příkladů.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Moodle, ale chce to chodit na přednášky, aby člověk věděl, co všechno se nemusí učit, všechno se to totiž nedá.studijní průměr: neuveden
-
Skripta dostupná na Moodlestudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
PDF skripta na moodlu naprosto postačující.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Není to tak náročné jak se může vzhledem k látce zdát, zkouší se základy.studijní průměr: neuveden
-
Často jsem nevěděl na co bych se měl připravit.studijní průměr: neuveden
-
Vše probíhalo klasicky - losování otázky, čas na přípravu a nakonec samotná ústní zkouška.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Znalost tématustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snahu vysvětlit některé věci, které jakoby z nebe spadly a vysvětlit nejdou. Teda alespoň mě ne. Musím ocenit dobrou náladu a lidský přístup pana inženýra Koubka.studijní průměr: neuveden
-
Schopnost "srozumitelně" naučit takto složitou látku. Nezapomenutelné příklady s mercedesy a rohlíky. Uznání části bodu za špatnou multiplovou odpověď, která nebyla "vedle". Wolfram grafystudijní průměr: neuveden
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Výklad by se mohl někdy zpomalit.studijní průměr: neuveden
-
Srozumitelnější vysvětlování probíraných příkladů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Příklady na tabuli byly často matoucístudijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Hodně počítání.studijní průměr: neuveden
-
Probrat různé typy úloh, které se mohou vyskytnout v zápočtové písemce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 50 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 28 % [2]: Skripta
- 3 : 14 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 75 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 75 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký