Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Koubek Ivo Ing. - [18MIK1] Mikroekonomie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 11
  • Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [8]
1:
25 % [2]
2:
62 % [5]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.88

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
25 % [1]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
25 % [1]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Někdy opravdu dlouhé.
      studijní průměr: neuveden
    • Obsahově není co vytknout
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápočtové testy se daly napsat pouze z multiplových otázek (50 %). Příklady bývaly složitější. Počet opravných pokusů na testy bylo opravdu dost
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Ochotu vysvětlit nepochopené příklady
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Detailněji vysvětlovat jednotlivé kroky při výpočtu příkladů na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Možná by to z mého pohledu chtělo lepší průpravu u některých příkladů. Lepší vysvětlení a popis příkladů.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Moodle, ale chce to chodit na přednášky, aby člověk věděl, co všechno se nemusí učit, všechno se to totiž nedá.
      studijní průměr: neuveden
    • Skripta dostupná na Moodle
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • PDF skripta na moodlu naprosto postačující.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Není to tak náročné jak se může vzhledem k látce zdát, zkouší se základy.
      studijní průměr: neuveden
    • Často jsem nevěděl na co bych se měl připravit.
      studijní průměr: neuveden
    • Vše probíhalo klasicky - losování otázky, čas na přípravu a nakonec samotná ústní zkouška.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Znalost tématu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snahu vysvětlit některé věci, které jakoby z nebe spadly a vysvětlit nejdou. Teda alespoň mě ne. Musím ocenit dobrou náladu a lidský přístup pana inženýra Koubka.
      studijní průměr: neuveden
    • Schopnost "srozumitelně" naučit takto složitou látku. Nezapomenutelné příklady s mercedesy a rohlíky. Uznání části bodu za špatnou multiplovou odpověď, která nebyla "vedle". Wolfram grafy
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Výklad by se mohl někdy zpomalit.
      studijní průměr: neuveden
    • Srozumitelnější vysvětlování probíraných příkladů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Příklady na tabuli byly často matoucí
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Hodně počítání.
      studijní průměr: neuveden
    • Probrat různé typy úloh, které se mohou vyskytnout v zápočtové písemce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 28 % [2]: Skripta
  • 3 : 14 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 75 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký