Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kraus Ivo prof. RNDr. DrSc. - [11SPL1] Struktura pevných látek 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 5
  • Procento hodnotících: 60 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Skripta jsou výborná, pokrývají látku a jsou srozumitelná. Není problém si doplnit látku, pokud student chyběl.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Knížka Struktura pevných látek a vlastní poznámky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Struktura a vlastnosti kryštálov od pána profesora
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška probíhá ve velmi přátelské atmosféře, člověk se necítí stresován. Hodnocení mi přišlo objektivní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice příjemná zkouška, pan profesor při ní otestuje znalosti všech témat, která se probrala a je objektivní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na začiatku som stresovala, ale v momente ako som vstúpila do kabinetu pana profesora a začali sme sa rozprávať všeobecne o štúdiu na FJFI, stres opadol a skúška mohla začať :)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Zajímavosti, které zazněly skoro na každé přednášce. Trpělivost ve vysvětlování. Jasnou strukturu přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan profesor vypráví velice poutavě, věcně a přitim s lehkostí a je chytrý jako kniha. Velice se mi jeho přednášky líbily.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snahu vysvetliť, čo nám nie je jasné Pán profesor nám nosil rozne pomôcky, na ktorých sme lahšie porozumeli preberanej látke.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Není co zlepšovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 33 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký