Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kulhánek Petr prof. RNDr. CSc. - [02TPLA1] Teorie plazmatu 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 9
  • Procento hodnotících: 77 %
Celkové hodnocení [14]
1:
100 % [14]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Náš ročník byl postižen tím, že se každá hodina natáčela na kameru za účelem vytvoření vzdělávací série přednášek na Youtube. Pro nás to znamenalo sedět na samém okraji řady lavic, abychom nepřekáželi v obraze, zhoršené podnebí k dotazům (člověk se holt stydí a nechce přerušovat natáčení) a znatelně menší porce vtipů a anekdot od přednášejícího. Na druhou stranu shlédnutí nebo i poslech vytvořeným videozáznamů je velmi kvalitní způsob učení. Takže dohromady si nestěžuji.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou velmi přínosné. Po 3 letech je radost sledovat jak všechno, co jsme se naučili v bakalářském studiu, je skutečně využito k odvození velmi zajímavých jevů a že to všchno do sebe zapadá a dává smysl.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky moc pěkné. Jen lenost zvítězila a tak jsem využil toho že se letos přednášky nahrávaly na youtube a na většinu jsem koukal doma.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Styl zařadit cvičení do přednášky formou ilustrativních případů mi vyhovuje. Je tak velmi dobře zachována návaznost cvičení na přednášku, odpadá stres z vyvolání k tabuli a přednáška sama získá nádech "nejsem pouze a jenom o teorii".
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Jelikož jsem měla vlastní zápisky, učila jsem se primárně z nich. Přibližně stejné informace nabízí skripta, která vyučující na začátku semestru rozdal, ale spíš než do nich jsem nahlížela do videozáznamů přednášek.
      studijní průměr: neuveden
    • Kulhánkova online skripta k předmětu a videozáznamy přednášek dostupné na http://www.vsprednasky.cz/ Videozáznamy jsou výborné, když náhodou nemůže něco pochopit ze skript či poznámek, tak stačí najít místo ve videozáznamu přednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou nahrané na video, což umožňuje vrátit se k výkladu těžších částí. Výborná je i učebnice k předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • youtube přednášky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Dostali jsme 3 otázky, každou ze 3 probraných kapitol. Zkoušel především porozumění a souvislosti, spíše ta jednodušší odvození (tedy ne obrovské determinanty).
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška byla super. Dostatek času na to připravit si odpověď.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška docela jednoduchá, není třeba se jí bát, jen látky je docela dost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Skutečný pedagog. Vše dokáže podat srozumitelně a zároveň podrobně a rigorózně. Odvozování nejsou jen samoúčelná, ukazuje na nich důležité metody a hlubší souvislosti. Učivo je velmi dobře strukturované. Kreslí srozumitelné náčrtky na tabuli. Často doprovází výklad promítáním obrázků, videí či interaktivních appletů.
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi jasné vysvětlování, klid a strukturovanost výkladu. Přednášející je v podstatě zářným příkladem toho, jak by se přednášet mělo.
      studijní průměr: neuveden
    • Neuvěřitelné pedagogické schopnosti. Promyšlenost výkladu a struktura přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Bylo by užitečné, kdyby byly ještě více zmíněny souvislosti probíraných teoretických pojmů a jevů s pojmy a jevy aktuálně studovanými ve fyzice plazmatu a experimentální praxi, tady např. zmínit jak se různých věcem říká v zahraniční literatuře či článcích obecně. Nebo s jakým studovaným (byť možná složitějším) jevem daná věc souvisí.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Teoretický výklad je prokládán konkrétními aplikacemi teorie, což jsou vlastně takové delší příklady. Jsou velmi přínosné, protože obvykle souvisejí s často pozorovanými či zkoumanými jevy.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 28 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 10 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 10 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [1]: lehký
  • 5 : 42 % [3]: velmi lehký