Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 16
  • Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [12]
1:
33 % [4]
2:
33 % [4]
3:
25 % [3]
4:
8 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
16 % [1]
2:
50 % [3]
3:
16 % [1]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
50 % [3]
2:
16 % [1]
3:
33 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Moc času se prokecá o nedůležitých věcech a ty důležité se raději přeskočí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • sice se zdá, že to tempo je takové pohodové, ale nakonec je toho celkem dost. Zvláště vzhledem k tomu, že místo cvik jsou také přednášky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Dávat příklady, které si studenti musí rozmyslet, ale poté na ně dostanou odpověď, ne počítat vše sám na tabuli. Také si myslím, že propojování příkladů s reálným životem je spíš ke škodě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Především zápisky od lidí o ročník výš + vlastní zápisky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky, materiály od přednášejícího
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastní zápisky + zápisky Terezy Jindrové které jsou na internetu nicméně učení se z vlastních zápisků je třeba, neboť např. od loňského roku se změnili některé důkazy a věty, takže "skripta", která se dají také na internetu najít jsou značně mimo a mohou sloužit tak maximálně ke konzultaci s poznámkami
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Réniy
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • slušně se oblečte a kdyby náhodou bylo v lednu a únoru teplo, tak si neberte kraťasy ;)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla vcelku správně obtížná, jen mi přijde, že zkoušející chtěl více matematické korektnosti, než sám na přednáškách vykazoval.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příjemná atmosféra při zkoušení. Překvapilo mě, že zkouška byla 90% z teorie, tedy že na začátku byl pouze jeden příklad z první kapitoly.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • chce to co bylo odpřednášeno, proto doporučuji vlastní zápisky, ve wikiskriptech není všechno a něco je jinak, což zkoušející příliš neakceptuje
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Přátelskost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Připravenost, srozumitelnost výkladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Čitelný zápis, rozumné tempo a to, že dobře udržuje pozornost posluchačů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Možná by nebylo špatné zadávat méně domácích úkolů na neděli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nedávat za domácí cvičení těžké věci, či alespoň mít nějaký rozumný zdroj, kde se člověk dozví výsledek. Tímto způsobem dochází k ještě větší nesrozumitelnosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Měly by existovat cvičení.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • cvičení je defakto přednáška a během libovolné přednášky se dělají příklady. Dle mého názoru by bylo lepší to mít separované víc, ale chápu že to asi jinak nelze stihnout potom
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Mohla by se zavést (cvičení).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • cvičení bylo pár příkladů náhodně během přednášek, chtělo by jich to daleko víc
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 36 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 16 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [3]: lehký
  • 5 : 33 % [2]: velmi lehký