Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 16
- Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
33 % [4] |
2: |
|
33 % [4] |
3: |
|
25 % [3] |
4: |
|
8 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
33 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.83
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Moc času se prokecá o nedůležitých věcech a ty důležité se raději přeskočí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
sice se zdá, že to tempo je takové pohodové, ale nakonec je toho celkem dost. Zvláště vzhledem k tomu, že místo cvik jsou také přednášky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Dávat příklady, které si studenti musí rozmyslet, ale poté na ně dostanou odpověď, ne počítat vše sám na tabuli. Také si myslím, že propojování příkladů s reálným životem je spíš ke škodě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Především zápisky od lidí o ročník výš + vlastní zápisky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky, materiály od přednášejícíhostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vlastní zápisky + zápisky Terezy Jindrové které jsou na internetu nicméně učení se z vlastních zápisků je třeba, neboť např. od loňského roku se změnili některé důkazy a věty, takže "skripta", která se dají také na internetu najít jsou značně mimo a mohou sloužit tak maximálně ke konzultaci s poznámkamistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Réniystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
slušně se oblečte a kdyby náhodou bylo v lednu a únoru teplo, tak si neberte kraťasy ;)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla vcelku správně obtížná, jen mi přijde, že zkoušející chtěl více matematické korektnosti, než sám na přednáškách vykazoval.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Příjemná atmosféra při zkoušení. Překvapilo mě, že zkouška byla 90% z teorie, tedy že na začátku byl pouze jeden příklad z první kapitoly.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
chce to co bylo odpřednášeno, proto doporučuji vlastní zápisky, ve wikiskriptech není všechno a něco je jinak, což zkoušející příliš neakceptujestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Přátelskost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Připravenost, srozumitelnost výkladu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Čitelný zápis, rozumné tempo a to, že dobře udržuje pozornost posluchačů.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Možná by nebylo špatné zadávat méně domácích úkolů na neděli.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nedávat za domácí cvičení těžké věci, či alespoň mít nějaký rozumný zdroj, kde se člověk dozví výsledek. Tímto způsobem dochází k ještě větší nesrozumitelnosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Měly by existovat cvičení.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
cvičení je defakto přednáška a během libovolné přednášky se dělají příklady. Dle mého názoru by bylo lepší to mít separované víc, ale chápu že to asi jinak nelze stihnout potomstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Mohla by se zavést (cvičení).studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
cvičení bylo pár příkladů náhodně během přednášek, chtělo by jich to daleko vícstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 90%-100%
- 2 : 16 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 36 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 33 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 16 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [3]: lehký
- 5 : 33 % [2]: velmi lehký