Majerová Dana Mgr. Ph.D. - [818LI1] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 2
- Procento hodnotících: 100 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednáškám lze těžko něco vytknout. Škoda, že nezačínají nějakým základním úvodem do (obecné) algebry, takže člověk může (v porovnání s jinými materiály) mít s úvodem do vektorových prostorů pocit, že naskakuje do rozjetého vlaku, ale vyučující zde asi nemá možnost ovlivnit osnovy, a také chybí čas.Jakub Hegenbart
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Ochota, pomoc při řešení problémů, mnoho termínů na výběr.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velkou pečlivost věnovanou přípravě úloh a příkladů (a výukových materiálů obecně).Jakub Hegenbart
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nic mě nenapadá.Jakub Hegenbart
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Vtip, zapálenost do práce, srozumitelný přednes.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Čitelný psaný projev na tabuli, všeobecnou pečlivost a přístup, trpělivost se studenty.Jakub Hegenbart
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
V některých kapitolách možná maličko zpomalit, ale věřím, že je to velmi obtížné, protože lineární algebra má velký obsah na to kolik je pro ni poskytnuto času.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nic mě nenapadá.Jakub Hegenbart
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nic mě nenapadá.Jakub Hegenbart
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [1]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký