Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Majerová Dana Mgr. Ph.D. - [818LI1] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 2
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednáškám lze těžko něco vytknout. Škoda, že nezačínají nějakým základním úvodem do (obecné) algebry, takže člověk může (v porovnání s jinými materiály) mít s úvodem do vektorových prostorů pocit, že naskakuje do rozjetého vlaku, ale vyučující zde asi nemá možnost ovlivnit osnovy, a také chybí čas.
      Jakub Hegenbart
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Ochota, pomoc při řešení problémů, mnoho termínů na výběr.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velkou pečlivost věnovanou přípravě úloh a příkladů (a výukových materiálů obecně).
      Jakub Hegenbart
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Nic mě nenapadá.
      Jakub Hegenbart
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Vtip, zapálenost do práce, srozumitelný přednes.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Čitelný psaný projev na tabuli, všeobecnou pečlivost a přístup, trpělivost se studenty.
      Jakub Hegenbart
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • V některých kapitolách možná maličko zpomalit, ale věřím, že je to velmi obtížné, protože lineární algebra má velký obsah na to kolik je pro ni poskytnuto času.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nic mě nenapadá.
      Jakub Hegenbart
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Nic mě nenapadá.
      Jakub Hegenbart
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [1]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký