Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Merunka Vojtěch doc. Ing. Ph.D. - [18SWI] Softwarové inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 11
  • Procento hodnotících: 27 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
33 % [2]
3:
33 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Občas trochu zmatené, bez souvislosti k softwarovému inženýrství.
      studijní průměr: neuveden
    • rozhodně se vyplatí přednášky navštěvovat
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Vytvořené video návody na smalltalk.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Nemuselo by se programovat ve smalltalku.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Všechno ví. Vtipné historky. Člověk se dozví z jakého slova pochází to a ono a jak vzniklo to a ono slovo.
      studijní průměr: neuveden
    • Když se věnoval softwarovému inženýrství, opravdu dokázal zaujmout a vysvětlit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • znalost skutečných aplikací v praxi
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • méně se věnovat lingvistice v rámci výuky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Nutnost mít sebou počítač, jinak se hodina končila dřív (přednáška + cvičení). Takže by možná stačila jedna hodina týdně místo dvou. Zápočet se uděloval za vypracovanou prezentaci na zvolený projekt s nejlépe funkčním prototypem nejlépe ve smalltalku, po dohodě byl v pohodě asi jakýkoliv programovací jazyk (občas i bez předchozí dohody). K prezentaci bylo potřeba nastudovat slidy od docenta Merunky anebo si někde zjistit, jak zpracovat metodu COCOMO aspol.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký