Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mlynář Jan doc. RNDr. Ph.D. - [02FT] Fyzika tokamaků

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 4
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou velmi přínosné, bez nich to moc nejde.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Poznámky a existující prezentace (po převodu do PDF, některé symboly se v LO či OO nezobrazí správně) a čas do času Wesson či Myiamoto.
      studijní průměr: neuveden
    • Zápisky z hodin hrály prim, ale v hodně případech jsem listovala taky Tokamaks od Wessona a Fundamentals of Plasma Physics and Controlled Fusion od Miyamota. Plus, samozřejmě, prezentace laskavě poskytnuté vyučujícím.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouška se skládá ze dvou otázek, každá odpovídá přibližně jedné přednášce. Není nutné umět všechny složité odvození, snad jen u G-S rovnice atd. na začátku je dobré umět velmi dobře. Podstatné jsou především souvislosti a terminologie.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkoušku jsme skládali na COMPASSu. Zkoušející nás nechal vybrat si jedno téma sami (přibližně v rozsahu jedné prezentace) a druhé zadal. Při zkoušení se ptal dost na detaily, i když hlavní, myslím, bylo rozumět tomu, o čem mluvím.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Plno důležitých a velmi složitých věcí dokáže vysvětlit srozumitelně a pochopitelně. Poukazuje na různé, i historické, souvislosti.
      studijní průměr: neuveden
    • Snaží se učit co nejlépe, i když s pedagogikou musí zároveň skloubit kariéru vědce. Výsledek není samozřejmě dokonalý, ale velmi oceňuji touhu ve svém oboru učit.
      studijní průměr: neuveden
    • přehled o tématech a aktuální informace
      Jakub Veverka
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Kdykoli začal přednášející hodinu slovy "dnes to bude povídací", oddechla jsem si a připravila se na zajímavé povídání. Oproti tomu odvozování bylo menší noční můrou. O zkouškovém jsem nad Gradovou-Šafranovovou rovnicí seděla šest hodin a řádek po řádku odhadovala, co se básník snažil říci. Pokud odvození není nutné, raději bych ho vypustila s tím, že zbylý čas se dá využít na např. diskuzi o využití rovnice a předpokladech, za kterých platí. Pokud je odvození velmi názorné nebo důležité, věnovala bych větší péči jeho uvedení a jasnému vysvětlení.
      studijní průměr: neuveden
    • Občas odvozování působila nepřipraveně, když dlouho hledal jak pokračovat v poznámkách. Hodilo by se přednášet s existujícími prezentacemi (i kdyby se přitom hodně dělalo na tabuli), protože je občas složité pochopit, k čemu patří obrázky v prezentacích.
      studijní průměr: neuveden
    • srozumitelnost přednášek, občas je obtížnější se pozdději k poznámkám vracet
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5