Mlynář Jan doc. RNDr. Ph.D. - [02FT] Fyzika tokamaků
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 4
- Procento hodnotících: 100 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky jsou velmi přínosné, bez nich to moc nejde.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Poznámky a existující prezentace (po převodu do PDF, některé symboly se v LO či OO nezobrazí správně) a čas do času Wesson či Myiamoto.studijní průměr: neuveden
-
Zápisky z hodin hrály prim, ale v hodně případech jsem listovala taky Tokamaks od Wessona a Fundamentals of Plasma Physics and Controlled Fusion od Miyamota. Plus, samozřejmě, prezentace laskavě poskytnuté vyučujícím.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška se skládá ze dvou otázek, každá odpovídá přibližně jedné přednášce. Není nutné umět všechny složité odvození, snad jen u G-S rovnice atd. na začátku je dobré umět velmi dobře. Podstatné jsou především souvislosti a terminologie.studijní průměr: neuveden
-
Zkoušku jsme skládali na COMPASSu. Zkoušející nás nechal vybrat si jedno téma sami (přibližně v rozsahu jedné prezentace) a druhé zadal. Při zkoušení se ptal dost na detaily, i když hlavní, myslím, bylo rozumět tomu, o čem mluvím.studijní průměr: neuveden
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Plno důležitých a velmi složitých věcí dokáže vysvětlit srozumitelně a pochopitelně. Poukazuje na různé, i historické, souvislosti.studijní průměr: neuveden
-
Snaží se učit co nejlépe, i když s pedagogikou musí zároveň skloubit kariéru vědce. Výsledek není samozřejmě dokonalý, ale velmi oceňuji touhu ve svém oboru učit.studijní průměr: neuveden
-
přehled o tématech a aktuální informaceJakub Veverka
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Kdykoli začal přednášející hodinu slovy "dnes to bude povídací", oddechla jsem si a připravila se na zajímavé povídání. Oproti tomu odvozování bylo menší noční můrou. O zkouškovém jsem nad Gradovou-Šafranovovou rovnicí seděla šest hodin a řádek po řádku odhadovala, co se básník snažil říci. Pokud odvození není nutné, raději bych ho vypustila s tím, že zbylý čas se dá využít na např. diskuzi o využití rovnice a předpokladech, za kterých platí. Pokud je odvození velmi názorné nebo důležité, věnovala bych větší péči jeho uvedení a jasnému vysvětlení.studijní průměr: neuveden
-
Občas odvozování působila nepřipraveně, když dlouho hledal jak pokračovat v poznámkách. Hodilo by se přednášet s existujícími prezentacemi (i kdyby se přitom hodně dělalo na tabuli), protože je občas složité pochopit, k čemu patří obrázky v prezentacích.studijní průměr: neuveden
-
srozumitelnost přednášek, občas je obtížnější se pozdději k poznámkám vracetstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5