Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Moc Michal Ing. - [818ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 10
  • Procento hodnotících: 20 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Vše již asi bylo řečeno výše.
      Jakub Hegenbart
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Cvičení nejsou náročná (je-li to pozitivum).
      Jakub Hegenbart
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • V souvislosti s aktivitou studentů mě napadá pouze, že je velká škoda, že v českém jazyku neexistuje výraz odpovídající anglickému "herding cats".
      Jakub Hegenbart
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Komunikativnost, vtip, zapálení do programování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výklad není příliš náročný.
      Jakub Hegenbart
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Mohl by trochu obrazněji popisovat co se v programování vlastně děje, ve všech programovacích jazycích se vše provádí stejnou logikou, ale jiným zápisem. Pan Moc ukazuje konkrétní zápis a ne tolik tu logiku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Třebaže výklad není náročný, rozhodně by měl být systematičtější. To by ale asi chtělo konvenční strukturu předmětu s oddělenou přednáškou a cvičením. Nejsem si jist, co přesně si ze současného předmětu může odnést člověk, který doposud o programování nezavadil. Případně by mohl pomoci výklad typu How To Design Programs (http://www.ccs.neu.edu/home/matthias/HtDP2e/Draft/index.html), který se v dnešní době jeví jako pedagogicky nejpokročilejší. Takováto závažná rozhodnutí o osnovách by ale asi stejně musel učinit přinejmenším vedoucí katedry.
      Jakub Hegenbart
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Nic dalšího mě nenapadá.
      Jakub Hegenbart
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 50 % [1]: velmi lehký