Moc Michal Ing. - [818ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 10
- Procento hodnotících: 20 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Vše již asi bylo řečeno výše.Jakub Hegenbart
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Cvičení nejsou náročná (je-li to pozitivum).Jakub Hegenbart
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
V souvislosti s aktivitou studentů mě napadá pouze, že je velká škoda, že v českém jazyku neexistuje výraz odpovídající anglickému "herding cats".Jakub Hegenbart
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Komunikativnost, vtip, zapálení do programování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Výklad není příliš náročný.Jakub Hegenbart
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Mohl by trochu obrazněji popisovat co se v programování vlastně děje, ve všech programovacích jazycích se vše provádí stejnou logikou, ale jiným zápisem. Pan Moc ukazuje konkrétní zápis a ne tolik tu logiku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Třebaže výklad není náročný, rozhodně by měl být systematičtější. To by ale asi chtělo konvenční strukturu předmětu s oddělenou přednáškou a cvičením. Nejsem si jist, co přesně si ze současného předmětu může odnést člověk, který doposud o programování nezavadil. Případně by mohl pomoci výklad typu How To Design Programs (http://www.ccs.neu.edu/home/matthias/HtDP2e/Draft/index.html), který se v dnešní době jeví jako pedagogicky nejpokročilejší. Takováto závažná rozhodnutí o osnovách by ale asi stejně musel učinit přinejmenším vedoucí katedry.Jakub Hegenbart
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nic dalšího mě nenapadá.Jakub Hegenbart
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 50 % [1]: velmi lehký