Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Motl Alois Ing. CSc. - [15CH1] Obecná chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 18 / 112
  • Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [18]
1:
33 % [6]
2:
38 % [7]
3:
16 % [3]
4:
5 % [1]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [18]
1:
33 % [6]
2:
38 % [7]
3:
16 % [3]
4:
5 % [1]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
    • Dobré vysvětlovací schopnosti.
      studijní průměr: neuveden
    • Je milý a moc se snaží upoutat, bohužel po celém dni plném analýzy a algebry se už okolo 5. večer nešlo moc soustředit.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup
      studijní průměr: neuveden
    • Snahu vysvetliť látku do detailu, vtipnosť.
      studijní průměr: neuveden
    • Umí pobavit
      studijní průměr: neuveden
    • Zohledňuje to, že "Obecná chemie" není hlavní předmět studentů, kteří ji mají.
      studijní průměr: neuveden
    • Pan Motl je sympatický chlapík se slušných rozhledem v oblasti chemie. Netřeba se stresovat s tasením k tabuli, i když by to možná donutilo posluchače věnovat přednášce trochu pozornosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • příjemné vystupování, komunikace se studenty
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nevím, přednášky jsem nenavštěvoval
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
    • Možná trochu zvýšit tempo - tříhodinovka v úterý večer byla už sama o sobě únavná a uspávající. Dále bych ocenil, kdyby nesmazal zápis z tabule hned po jeho dokončení ještě před odstoupením od tabule.
      studijní průměr: neuveden
    • Nie je to chyba pána Motla, ale prednášky sú veľmi veľmi dlhé a mám problém udržať tak dlho svoju pozornosť.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášející mi absolutně nesedl, jeho styl výuky ani vystupování.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednes na tak dlouhou dobu (3 h. v rozvrhu) velmi nudný a monotóní, velmi vzláštní intonace a důraz na první slabiku slova
      studijní průměr: neuveden
    • Trochu plynulejší výklad by nebyl naškodu.
      studijní průměr: neuveden
    • V ničem, vyhovoval mi.
      studijní průměr: neuveden
    • Vysvětlit dokáže ve finále velmi dobře, ale všechno to nějak trvá. O to těžší je o tříhodinovce neztratit pozornost. Možná by bylo fajn vyžadovat aspoň minimální znalost určitých pojmů než udělovat zápočet zadarmo, ale skuteční zájemci o předmět tím určitě nijak neutrpí, kdo chce, informace dostane.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nevím, přednášky jsem nenavštěvoval
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Pan Motl je chemik tělem i duší, je do látky zapálen a přenáší ji poměrně zajímavě.
      studijní průměr: neuveden
    • Jakási forma cvičení (resp. uvádění příkladů) je zahrnuta v přednášce, takže těžko hodnotit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • předmět cvičení nemá, příklady se probírají na přednáškách
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [18]

Průměr odpovědi: 2.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [6]: 1
  • 2 : 38 % [7]: 2
  • 3 : 16 % [3]: 3
  • 4 : 5 % [1]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 22 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 22 % [4]: lehký
  • 5 : 55 % [10]: velmi lehký