Motl Alois Ing. CSc. - [15CH1] Obecná chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 18 / 112
- Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [18]
1: |
|
33 % [6] |
2: |
|
38 % [7] |
3: |
|
16 % [3] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
5 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [18]
1: |
|
33 % [6] |
2: |
|
38 % [7] |
3: |
|
16 % [3] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
5 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
-
Dobré vysvětlovací schopnosti.studijní průměr: neuveden
-
Je milý a moc se snaží upoutat, bohužel po celém dni plném analýzy a algebry se už okolo 5. večer nešlo moc soustředit.studijní průměr: neuveden
-
Přátelský přístupstudijní průměr: neuveden
-
Snahu vysvetliť látku do detailu, vtipnosť.studijní průměr: neuveden
-
Umí pobavitstudijní průměr: neuveden
-
Zohledňuje to, že "Obecná chemie" není hlavní předmět studentů, kteří ji mají.studijní průměr: neuveden
-
Pan Motl je sympatický chlapík se slušných rozhledem v oblasti chemie. Netřeba se stresovat s tasením k tabuli, i když by to možná donutilo posluchače věnovat přednášce trochu pozornosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
příjemné vystupování, komunikace se studentystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nevím, přednášky jsem nenavštěvovalstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
-
Možná trochu zvýšit tempo - tříhodinovka v úterý večer byla už sama o sobě únavná a uspávající. Dále bych ocenil, kdyby nesmazal zápis z tabule hned po jeho dokončení ještě před odstoupením od tabule.studijní průměr: neuveden
-
Nie je to chyba pána Motla, ale prednášky sú veľmi veľmi dlhé a mám problém udržať tak dlho svoju pozornosť.studijní průměr: neuveden
-
Přednášející mi absolutně nesedl, jeho styl výuky ani vystupování.studijní průměr: neuveden
-
Přednes na tak dlouhou dobu (3 h. v rozvrhu) velmi nudný a monotóní, velmi vzláštní intonace a důraz na první slabiku slovastudijní průměr: neuveden
-
Trochu plynulejší výklad by nebyl naškodu.studijní průměr: neuveden
-
V ničem, vyhovoval mi.studijní průměr: neuveden
-
Vysvětlit dokáže ve finále velmi dobře, ale všechno to nějak trvá. O to těžší je o tříhodinovce neztratit pozornost. Možná by bylo fajn vyžadovat aspoň minimální znalost určitých pojmů než udělovat zápočet zadarmo, ale skuteční zájemci o předmět tím určitě nijak neutrpí, kdo chce, informace dostane.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nevím, přednášky jsem nenavštěvovalstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Pan Motl je chemik tělem i duší, je do látky zapálen a přenáší ji poměrně zajímavě.studijní průměr: neuveden
-
Jakási forma cvičení (resp. uvádění příkladů) je zahrnuta v přednášce, takže těžko hodnotit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
předmět cvičení nemá, příklady se probírají na přednáškáchstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [18]
Průměr odpovědi: 2.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [6]: 1
- 2 : 38 % [7]: 2
- 3 : 16 % [3]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 22 % [4]: středně obtížný
- 4 : 22 % [4]: lehký
- 5 : 55 % [10]: velmi lehký