Mrázková Linda Ing. - [818PKM1] Přípravný kurz z matematiky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 10
- Procento hodnotících: 20 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Srozumitelné, přehledné, hodně příkladů k zapamatování si dané problematiky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vše je vysvětleno velmi srozumitelně. Snad by takovému předmětu slušel ještě nějaký "oficiální" souhrnný psaný materiál v rozsahu tak možná deseti stránek ("tahák"). Při písemkách jsou koneckonců povolené tabulky, které by mohly jeho jedna nebo dvě stránky relevantně suplovat.Jakub Hegenbart
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Pečlivý výklad. Hodně trpělivosti (bez které se na hodinách neobejde).Jakub Hegenbart
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nic mě nenapadá.Jakub Hegenbart
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Ochota, komunikativnost, vtip, pomoc při řešení problémů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi systematický výklad běžných úkonů relevantních pro inženýrskou matematiku. Na jednu stranu je zřejmé, že jako prvotní seznámení s těmito partiemi matematiky na střední škole by takovouto formu SŠ studenti asi neocenili (pominu-li absenci mnoha středoškolských témat, věci se zde nevysvětlují od naprostého základu), ale jako zopakování partií, o kterých by člověk už nějaký přehled mít měl, určené těm, co si dobrovolně zvolili technickou VŠ, je tento přístup výborný. Příklady a úlohy se také jeví velmi dobře vybrané.Jakub Hegenbart
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Nemám žádné výhrady.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nenapadají mě žádné výhrady.Jakub Hegenbart
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nic mě nenapadá.Jakub Hegenbart
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 90%-100%
- 2 : 50 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 50 % [1]: velmi lehký