Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Múčka Viliam prof. Ing. DrSc. - [15FCHN1] Fyzikální chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 4
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Jelikož je termodynamika věda se širokým záběrem, byli na přednáškách uvedeny mnohé a rozmanité příklady využití daných teoretických oblastí, které velice názorně dokazují důležitost tohoto předmětu. Zajímavým (spíše volnočasovým) doplňkem jsou dodatky ve skriptech k přednášce, ve kterých se rozebírají o něco podrobněji oblasti(skutečnosti), kterým se není možno z časových důvodů bohužel věnovat více
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Jelikož anketa neumožňuje zaškrtnutí více možností, kromě skript pro mne byly neméně důležitým materiálem při učení také vlastní zápisky z přednášek, na které se vyplatí chodit
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky a skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška je pouze ústní, kladou se dvě teoretické otázky na danou (probranou) oblast, přičemž je kladeno velké množství doplňujících otázek na pochopení dané problematiky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přednes.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Prostor pro zlepšení je rozhodně ve psaní tabuli. Jakmile začal pan profesor odvozovat delší vztahy na tabuli, psal je většinou malým písmem a před sebe, takže z lavice nebylo možno nic vidět. Při delším odvození se tak často stávalo, že pouze koukáte okolo, jelikož nevidíte, co se děje na tabuli a čekáte, než pan profesor odstoupí a vy si tak látku konečně doplníte. Problém nastává ve chvíli, kdy pan profesor plynule pokračuje s výkladem dál, opisovat z tabule a snažit se naplno porozumět tomu, co říká najednou, je poměrně složité.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 25 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5