Pavlíková Ivana Mgr. - [04NM1] Němčina M1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 31
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
33 % [4] |
2: |
|
66 % [8] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [12]
1: |
|
33 % [4] |
2: |
|
66 % [8] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
plynulá vcelku zrozumiteľná nemčina pozitívny prístupstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poněkud osobitý způsob jak donutit studenta, aby na sobě začal pracovat, splňuje však svůj účel.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
To, že mě po 4 letech naprosto nudné výuky němčiny na střední škole naučila mít němčinu rád.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Oceňuji, že se snaží nastavit obtížnost hodin podle schopností žákůstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Spravedlivost a lidský přístup.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Paní Pavlíková je velice zkušená profesorka a rychle poznala, jak na tom každý s němčinou je a její přístup byl individuálnější. Vždy srozumitelně odpoví na dotazy, vysvětli, dovysvětlí a znovu převysvětlí (hold výjimky nevysvětlí). Její jazykové znalosti jsou samozřejmě brilantní.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Výborně zvládnutá náplň cvičení, hodina odsýpá, stále se něco děje, což nutí studenty dávat pozor - od 7:30 super budíček. Na každé cvičení je třeba se velmi pečlivě připravovat, osobně jsem věnovala přípravě 4 hodiny (nárazově - nikoliv rozložené do malých časových úseků během týdne, jak by si paní Pavlíková přála. To se prostě v závalu jiných předmětů nedá a 30 minut denně se u mě míjí účinkem). Oceňuji, že paní Pavlíková mluví německy a dokonce vypráví své zážitky. Je rázná, ale bez problémů se s ní dá domluvit, oceňuje u studentů snahu a snaží se jim nacpat němčinu pod nos v co nejstravitelnější podobě.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Frau Pavlik je velmi přísná vyučující, ovšem jako člověk je úžasná. Moc sympatická, ochotná, člověk se u jejích historek zasměje. Na její: "Caramba!" nikdy nezapomenu.Tomáš Kořínek
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
kvôli mojej slabej slovnej zásobe by som ocenil písomky zo slovíčokstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Lepší organizace pracovních materiálů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Materiály by stálo za to převést do lepší kvality, kopírovaný text je místy špatně čitelný.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Včasný příchod do hodin, více trpělivosti, úsměvu, pohody a očekávat, že nic nevíme :)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Chtělo by to víc uvolněnou atmosféru.Tomáš Kořínek
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Hodiny jsou přínosné, ale je třeba jazyku věnovat značné množství času v domácí přípravě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přes prvotní BUBUBU paní Pavlíkové a následném zjištění, že jsme otřesní a nic nevíme, jsme se dobře seznámili a semestr se nesl v pohodové náladě. Povinné domácí úkoly a příprava na hodiny byly fajn. Nelíbil se mi test z nepravidelných sloves na druhé hodině (týden je možná dlouhá doba, ale student zrovna přesedl na rychlý internet, potkal staré známé, Strahov má nová okna atp.) - ten bych zrušil se slovy naučte se ve volné chvíli. Někdy hodiny začínaly později (ne že by to studentům vadilo). Zápočtový test byl naštěstí přizpůsoben našim jazykovým dovednostem skupiny, a tak i amatér, který strávil část života v Německu, prošel. OPRAVDU 1 KREDIT?!?!? //Trochu je zmatek ve skriptech, něco se přeskakuje, jedna zadní část se brala na začátku, ale nic dramatického.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
1 kredit je výsměchstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Druhý jazyk je pro mě na FJFI zlo. I když je velmi výhodné umět dva jazyky, stačil by mi jeden.Tomáš Kořínek
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [4]: 1
- 2 : 66 % [8]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 16 % [2]: obtížný
- 3 : 83 % [10]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký