Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pavlíková Ivana Mgr. - [04NM1] Němčina M1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 31
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [12]
1:
33 % [4]
2:
66 % [8]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [12]
1:
33 % [4]
2:
66 % [8]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • plynulá vcelku zrozumiteľná nemčina pozitívny prístup
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poněkud osobitý způsob jak donutit studenta, aby na sobě začal pracovat, splňuje však svůj účel.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • To, že mě po 4 letech naprosto nudné výuky němčiny na střední škole naučila mít němčinu rád.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji, že se snaží nastavit obtížnost hodin podle schopností žáků
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Spravedlivost a lidský přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Paní Pavlíková je velice zkušená profesorka a rychle poznala, jak na tom každý s němčinou je a její přístup byl individuálnější. Vždy srozumitelně odpoví na dotazy, vysvětli, dovysvětlí a znovu převysvětlí (hold výjimky nevysvětlí). Její jazykové znalosti jsou samozřejmě brilantní.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výborně zvládnutá náplň cvičení, hodina odsýpá, stále se něco děje, což nutí studenty dávat pozor - od 7:30 super budíček. Na každé cvičení je třeba se velmi pečlivě připravovat, osobně jsem věnovala přípravě 4 hodiny (nárazově - nikoliv rozložené do malých časových úseků během týdne, jak by si paní Pavlíková přála. To se prostě v závalu jiných předmětů nedá a 30 minut denně se u mě míjí účinkem). Oceňuji, že paní Pavlíková mluví německy a dokonce vypráví své zážitky. Je rázná, ale bez problémů se s ní dá domluvit, oceňuje u studentů snahu a snaží se jim nacpat němčinu pod nos v co nejstravitelnější podobě.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Frau Pavlik je velmi přísná vyučující, ovšem jako člověk je úžasná. Moc sympatická, ochotná, člověk se u jejích historek zasměje. Na její: "Caramba!" nikdy nezapomenu.
      Tomáš Kořínek
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • kvôli mojej slabej slovnej zásobe by som ocenil písomky zo slovíčok
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Lepší organizace pracovních materiálů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Materiály by stálo za to převést do lepší kvality, kopírovaný text je místy špatně čitelný.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Včasný příchod do hodin, více trpělivosti, úsměvu, pohody a očekávat, že nic nevíme :)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Chtělo by to víc uvolněnou atmosféru.
      Tomáš Kořínek
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Hodiny jsou přínosné, ale je třeba jazyku věnovat značné množství času v domácí přípravě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přes prvotní BUBUBU paní Pavlíkové a následném zjištění, že jsme otřesní a nic nevíme, jsme se dobře seznámili a semestr se nesl v pohodové náladě. Povinné domácí úkoly a příprava na hodiny byly fajn. Nelíbil se mi test z nepravidelných sloves na druhé hodině (týden je možná dlouhá doba, ale student zrovna přesedl na rychlý internet, potkal staré známé, Strahov má nová okna atp.) - ten bych zrušil se slovy naučte se ve volné chvíli. Někdy hodiny začínaly později (ne že by to studentům vadilo). Zápočtový test byl naštěstí přizpůsoben našim jazykovým dovednostem skupiny, a tak i amatér, který strávil část života v Německu, prošel. OPRAVDU 1 KREDIT?!?!? //Trochu je zmatek ve skriptech, něco se přeskakuje, jedna zadní část se brala na začátku, ale nic dramatického.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • 1 kredit je výsměch
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Druhý jazyk je pro mě na FJFI zlo. I když je velmi výhodné umět dva jazyky, stačil by mi jeden.
      Tomáš Kořínek
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: 1
  • 2 : 66 % [8]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [2]: obtížný
  • 3 : 83 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký