Petráček Vojtěch doc. RNDr. CSc. - [02EXF2] Experimentální fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 25
- Procento hodnotících: 16 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky jsou někdy velice zajímavé a někdy bohužel méně. Záleží na tématu a co koho baví.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Obcas trochu zmätené, ale rozhodne zaujímavé a obsiahlestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
poznámky na stránkach prednášajúcehostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky poskytnuté doc. Petráčkem a z knihy Základy Fyzikálních měření.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Materiály na stránkach prednášajúcehostudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
vlastni zapisky+poznamky pana docenta+skolni ftpVeronika Agafonova
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
najľahšia skúška semestrastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla velice příjemná a nijak náročná.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na niektorých termínoch sa skúšalo rýchlo a s dobrými výsledkami, nás si pan Petráček preklepol trochu viac do hlbky, najhoršie na tom bolo, že to bolo ešte pred obedom. Vždy sa treba pred skúškov najesť!studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Snad vždy má dobrou náladu. Když se na něco zeptáte vždy vám ochotně odpoví.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Odbornosť, príklady a príhody z praxe, materiály k hodinám na webe, zápis na tabulistudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Vysvětlení problematiky je dobré, ale zápisky se z výkladu nedají dělat. Hlavně kvůli neustálému překreslování jednoho obrázku a dokreslování do něj. V lavici se to nadá stíhat.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 25 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5