Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petráček Vojtěch doc. RNDr. CSc. - [02EXF2] Experimentální fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 25
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky jsou někdy velice zajímavé a někdy bohužel méně. Záleží na tématu a co koho baví.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obcas trochu zmätené, ale rozhodne zaujímavé a obsiahle
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • poznámky na stránkach prednášajúceho
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky poskytnuté doc. Petráčkem a z knihy Základy Fyzikálních měření.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Materiály na stránkach prednášajúceho
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • vlastni zapisky+poznamky pana docenta+skolni ftp
      Veronika Agafonova
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • najľahšia skúška semestra
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla velice příjemná a nijak náročná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na niektorých termínoch sa skúšalo rýchlo a s dobrými výsledkami, nás si pan Petráček preklepol trochu viac do hlbky, najhoršie na tom bolo, že to bolo ešte pred obedom. Vždy sa treba pred skúškov najesť!
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Snad vždy má dobrou náladu. Když se na něco zeptáte vždy vám ochotně odpoví.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Odbornosť, príklady a príhody z praxe, materiály k hodinám na webe, zápis na tabuli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Vysvětlení problematiky je dobré, ale zápisky se z výkladu nedají dělat. Hlavně kvůli neustálému překreslování jednoho obrázku a dokreslování do něj. V lavici se to nadá stíhat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5