Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Richter Ivan doc. Dr. Ing. - [12SOP] Statistická optika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 6
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • poznámky plus knížka od Wolfa, kterou nám pan docent zprostředkoval
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Nikdy jsem si nemyslela, že se dá o Statistické optice mluvit hodinu a půl. Zkouška byla procházení si testů napsaných během semestru a opravování chyb v něm případně doplňování dalších informací. Zkoušející byl velmi příjemný, měl radost ze správných odpovědí a hodně se snažil natrkávat studenta správným směrem. Příjemným bonusem byl i nabídnutý čaj.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • nadšení, radost, kterou měl když některý student správně odpověděl na jeho otázku, snad vždycky dobrá nálada. Specifická slovní zásoba.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • tak především je trošku chaos v organizaci přednášky. Přednáška je složena z tzv. intra, které trvá třeba i půl hodiny. V této části je popis co jsme dělali, co budeme dále dělat, kam se v budoucnu překlopíme a jakou korelační funkci budeme používat. Dále následuje vlastní přednáška, která trvá něco přes půl hodiny. Poté následuje "outro", které opět trvá někdy i přes půl hodiny a zas je říkáno, co budeme dělat příště. Celkově to vede k chaotizaci toho, co jsme už dělali a co ještě máme dělat a odkud se vychází a co se z toho dostane. Na šipkový zápis na tabuli je nutno si zvyknout, také není z nejpřehlednějších.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5