Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Škereň Marek Ing. Ph.D. - [12FOPT1] Fyzikální optika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 7
  • Procento hodnotících: 28 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Asi najkvalitnejšie prednášky ZS
      studijní průměr: neuveden
    • rozhodně nejkvalitnější přednášky tohoto semestru. Opravdu se vyplatilo na ně chodit, zvláště když přišly na řadu indexové křivky a elipsoidy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Prezentácie
      studijní průměr: neuveden
    • zápisky plus velmi kvalitní prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Asi najťažšia skúška ZS, aspoň pre mňa, človek musí naozaj do hĺbky látke rozumieť.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška tentokrát nebylo několika hodinové dusení, ale opět přišly na řadu otázky co kdyby to bylo takhle a proč to není takhle a jste si jistá? Slabší povahy to dokáže pořádně rozházet, takže už pak neví, co je vlastně pravda. Je důležité pochopit podstatu, ale i tak se nelze úplně obejít bez matematického popisu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Že si dáva záležať na tom, aby nie len odprednášal svoju časť, ale snaží sa nás to naozaj naučiť a chce aby sme látke naozaj rozumeli. Tú snahu si však vyberie na skúške kedy očakáva to isté od vás :))
      studijní průměr: neuveden
    • občasné vtípky, rozhodně fyzikální nadhled do problematiky, ukázka příkladů využití, důraz na "k čemu je to dobré", kvalitní prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5