Škereň Marek Ing. Ph.D. - [12FOPT1] Fyzikální optika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 7
- Procento hodnotících: 28 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Asi najkvalitnejšie prednášky ZSstudijní průměr: neuveden
-
rozhodně nejkvalitnější přednášky tohoto semestru. Opravdu se vyplatilo na ně chodit, zvláště když přišly na řadu indexové křivky a elipsoidy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Prezentáciestudijní průměr: neuveden
-
zápisky plus velmi kvalitní prezentacestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Asi najťažšia skúška ZS, aspoň pre mňa, človek musí naozaj do hĺbky látke rozumieť.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška tentokrát nebylo několika hodinové dusení, ale opět přišly na řadu otázky co kdyby to bylo takhle a proč to není takhle a jste si jistá? Slabší povahy to dokáže pořádně rozházet, takže už pak neví, co je vlastně pravda. Je důležité pochopit podstatu, ale i tak se nelze úplně obejít bez matematického popisu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Že si dáva záležať na tom, aby nie len odprednášal svoju časť, ale snaží sa nás to naozaj naučiť a chce aby sme látke naozaj rozumeli. Tú snahu si však vyberie na skúške kedy očakáva to isté od vás :))studijní průměr: neuveden
-
občasné vtípky, rozhodně fyzikální nadhled do problematiky, ukázka příkladů využití, důraz na "k čemu je to dobré", kvalitní prezentacestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5