Špaček Michal Ing. - [02AMF] Atomová a molekulová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 3
- Procento hodnotících: 100 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Michal Špaček byl vždy velmi dobře připravený. Úlohy sice vždy nenavazovaly na přednášku, ale každá byla dobře zformulovaná. Kromě toho nás nedusil a obecně udržoval velmi přátelskou atmosféru, takže jsem cvika měla ráda. Je poznat, že tahle cvika učí už delší dobu.studijní průměr: neuveden
-
Snaha jasně naformulovat příklad a podrobně jej vysvětlit. Při počítání u tabule nám pomáhal. Snažil se vybírat skutečně reálné příklady.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Trochu konkrétněji formulovat zadání úloh v zápočtové písemce. Když se řekne "odvoďte vztah pro Comptonův rozptyl", opravdu mě jako první nenapadne "odvoďte závislost změny vlnové délky rozptýleného fotonu na úhlu rozptylu".studijní průměr: neuveden
-
V příkladech občas nebyla úplně jasná struktura a hierarchie. Bylo by dobré je více synchronizovat s přednáškou.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Příklady pomáhají pochopit reálný význam občas velmi abstraktních věci probíraných na přednáškách, proto jsou velmi přínosné.studijní průměr: neuveden
-
Zápočet byl realizován formou zápočtové písemky s šesti příklady, vybranými z předem zveřejněného seznamu dvaceti úloh. Ke každé úloze jsme předem dostali stručné řešení, které však nebylo nijak dopodrobna vysvětleno. Jako výsledek jsme věděli, co v písemce bude, takže jsme nemohli pohořet na neobvyklém příkladu jako to bývá u Matematické analýzy, ale na druhou stranu jsme museli pochopit a zapamatovat si postup při řešení dvaceti velmi různých úloh. Toto bych označila za ideální způsob zadání písemného testu. :-)studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký