Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Špaček Michal Ing. - [02AMF] Atomová a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 3
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Michal Špaček byl vždy velmi dobře připravený. Úlohy sice vždy nenavazovaly na přednášku, ale každá byla dobře zformulovaná. Kromě toho nás nedusil a obecně udržoval velmi přátelskou atmosféru, takže jsem cvika měla ráda. Je poznat, že tahle cvika učí už delší dobu.
      studijní průměr: neuveden
    • Snaha jasně naformulovat příklad a podrobně jej vysvětlit. Při počítání u tabule nám pomáhal. Snažil se vybírat skutečně reálné příklady.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Trochu konkrétněji formulovat zadání úloh v zápočtové písemce. Když se řekne "odvoďte vztah pro Comptonův rozptyl", opravdu mě jako první nenapadne "odvoďte závislost změny vlnové délky rozptýleného fotonu na úhlu rozptylu".
      studijní průměr: neuveden
    • V příkladech občas nebyla úplně jasná struktura a hierarchie. Bylo by dobré je více synchronizovat s přednáškou.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Příklady pomáhají pochopit reálný význam občas velmi abstraktních věci probíraných na přednáškách, proto jsou velmi přínosné.
      studijní průměr: neuveden
    • Zápočet byl realizován formou zápočtové písemky s šesti příklady, vybranými z předem zveřejněného seznamu dvaceti úloh. Ke každé úloze jsme předem dostali stručné řešení, které však nebylo nijak dopodrobna vysvětleno. Jako výsledek jsme věděli, co v písemce bude, takže jsme nemohli pohořet na neobvyklém příkladu jako to bývá u Matematické analýzy, ale na druhou stranu jsme museli pochopit a zapamatovat si postup při řešení dvaceti velmi různých úloh. Toto bych označila za ideální způsob zadání písemného testu. :-)
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký