Štefánik Milan Ing. Ph.D. - [17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Pěkně vedené přednášky, pěkné prezentace, ze kterých se dobře učilo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobré, avšak obsahovo veľmi rozsiahle na úkor poriadneho vysvetleniastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Familiární přístup, snahu nám vždy se vším pomoci.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Veľké množstvo spočítaných príkladov, pomoc študentovi pri tabuli a priateľský prístup, na hodinách príjemná atmosférastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Upozornit víc na to, že příklady v zápočtovce jsou o level (nebo i víc) výše.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Familiární přístup, snahu mluvit česky a ne slovensky, vtip.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prednášajúci viedol hodiny student-friendly, keďže je sám absolventom, vedel ako to vysvetliť aby sme to pochopili bez predchádzajúcich znalostí ďalších podstatných disciplín fyziky v reaktore.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Slovák prednášajúci česky, nech sa akokoľvek snaží, znie komicky :Dstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Pěkně vedená cvičení, pěkný seznam příkladů, které nás dokáží dobře připravit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 100 % [2]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký