Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FKP] Funkce komplexní proměnné
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 11
- Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
20 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
20 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Výklad je podrobnější než v knihách, podle kterých se jede a navíc je shrnuto to podstatné. Jen chybí více interakce se studenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Vlastní zápisky, Walter Rudin: Analýza v reálném a komplexním oborustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky + doplnění z doporučené literatury.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Zkouska byla objektivni a relativne jednoducha.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla poměrně lehká, ale vždy se měl spočítat nějaký jednoduchý příklad, což jsme v semestru vůbec nedělali, ale který se dal odvodit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
3 otázky z toho jeden příklad na reziduovou větu. Chtěl jen to co bylo odpřednášenostudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Výborné porozumění látce a podrobný a srozumitelný výklad.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
přesný, a přehledný zápis na tabulistudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Entuziasmus!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Komunikace se studenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
jenom jedna věc: Zapisuje na tabuli ve dvou sloupcích, což je přehledné a dobře se v tom orientuje. Bohužel, ve chvíli kdy dopíše první sloupec tak tabuli stáhne dolů, čímž znepřístupní poslední 2-3 řádky tabule. Pak se při dopisování znepřehledňují poznámky. Ke konci si toho všiml a trochu času na opsání nechával.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 20 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 20 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5