Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FKP] Funkce komplexní proměnné

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 11
  • Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [5]
1:
20 % [1]
2:
60 % [3]
3:
0 % [0]
4:
20 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
20 % [1]
2:
60 % [3]
3:
0 % [0]
4:
20 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Výklad je podrobnější než v knihách, podle kterých se jede a navíc je shrnuto to podstatné. Jen chybí více interakce se studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky, Walter Rudin: Analýza v reálném a komplexním oboru
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky + doplnění z doporučené literatury.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouska byla objektivni a relativne jednoducha.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla poměrně lehká, ale vždy se měl spočítat nějaký jednoduchý příklad, což jsme v semestru vůbec nedělali, ale který se dal odvodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • 3 otázky z toho jeden příklad na reziduovou větu. Chtěl jen to co bylo odpřednášeno
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Výborné porozumění látce a podrobný a srozumitelný výklad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • přesný, a přehledný zápis na tabuli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Entuziasmus!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Komunikace se studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • jenom jedna věc: Zapisuje na tabuli ve dvou sloupcích, což je přehledné a dobře se v tom orientuje. Bohužel, ve chvíli kdy dopíše první sloupec tak tabuli stáhne dolů, čímž znepřístupní poslední 2-3 řádky tabule. Pak se při dopisování znepřehledňují poznámky. Ke konci si toho všiml a trochu času na opsání nechával.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 20 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5