Súkupová Lucie Ing. Ph.D. - [16RDKP] Rentgenová diagnostika-klinická praxe
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 6
- Procento hodnotících: 66 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Myslím, že by bylo dobré některé praxe sloučit a přidat klidně více praxí na CT. Myslím, že tam je toho dost, co by se dalo proměřovat a pozorovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Vedoucích praxí bylo několik. Oceňuji, že mnozí nespěchali a trpělivě nám odpovídali na dotazy. Někteří se i snažili dozvědět se od nás, co vlastně už víme a v čem se naopak neorientujeme, aby tomu mohli uzpůsobit vedení praxe.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápal pro věc. Vynikající vysvětlovací schopnosti. Příjemné vystupování, milý přístup.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Celkově byly praxe zajímavé, jenom témat ZDS a ZPS bylo moc (celkem 4 praxe na obdobná témata) a CT málo (pouze 1 praxe). Hodně oceňuji možnost podívat se do klinického provozu pracoviště, umožní to udělat si představu o práci fyzika v radiodiagnostice. Jedinou kritiku bych měla vůči povinnosti odevzdávat protokol po každé praxi - tím, že je praxí tolik, je to časově hodně náročné. Uvítala bych aspoň nějakou oficiální možnost posunout termín odevzdání protokolu, pokud student objektivně nestíhá (zkouška během semestru, konference,...)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký