Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Súkupová Lucie Ing. Ph.D. - [16RDKP] Rentgenová diagnostika-klinická praxe

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 6
  • Procento hodnotících: 66 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
0 % [0]
3:
25 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Myslím, že by bylo dobré některé praxe sloučit a přidat klidně více praxí na CT. Myslím, že tam je toho dost, co by se dalo proměřovat a pozorovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Vedoucích praxí bylo několik. Oceňuji, že mnozí nespěchali a trpělivě nám odpovídali na dotazy. Někteří se i snažili dozvědět se od nás, co vlastně už víme a v čem se naopak neorientujeme, aby tomu mohli uzpůsobit vedení praxe.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápal pro věc. Vynikající vysvětlovací schopnosti. Příjemné vystupování, milý přístup.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Celkově byly praxe zajímavé, jenom témat ZDS a ZPS bylo moc (celkem 4 praxe na obdobná témata) a CT málo (pouze 1 praxe). Hodně oceňuji možnost podívat se do klinického provozu pracoviště, umožní to udělat si představu o práci fyzika v radiodiagnostice. Jedinou kritiku bych měla vůči povinnosti odevzdávat protokol po každé praxi - tím, že je praxí tolik, je to časově hodně náročné. Uvítala bych aspoň nějakou oficiální možnost posunout termín odevzdání protokolu, pokud student objektivně nestíhá (zkouška během semestru, konference,...)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký