Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Trnka Jiří Ing. Ph.D. - [16RFNM] Radiologická fyzika-nukleární medicína

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 5
  • Procento hodnotících: 100 %
Celkové hodnocení [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • My to nevěděli, takže jestli někdo toto čtete, tak přednášky se konají v areálu VFN na Karlově náměstí. Projdete z ulice do dvora nemocnice a hned se dáte vlevo. Projdete kolem trafiky a po levě straně bude vchod do budovy (je tam myslím cedule Oddělení radiační ochrany?). Z přízemí vyjdete po chodech do druhého patra a vlevo uvidíte dveře s cedulkou Radiační ochrana. Projdete jimi skoro až dozadu, tam pak doprava k mříži. Když bude zavřená, zazvoňte. Pak už jen vyjděte po schůdcích, co vypadají že vedou na půdu, a jste v místnosti před "učebnou".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky, na které jsem ráda chodila - dobře přednášené, se zajímavým obsahem
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Byl ochotný pomoct s Matlabem, na stránkách popsaný i postup instalace alternativního softwaru Octave. Příklady na cvičení jsou dobře sestavené.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Perfektní skripta! A trošku jsem nahlídla do vlastních poznámek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi kvalitní skripta, plně dostačovaly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Na začátku je test abc, některé otázky je nutné mít na 100%, někde je více odpovědí, přičemž je možno si svoji odpověd obhájit. Následovala diskuze. My jsme byli na termínu ve třech a pan doktor nás zkoušel všechny naráz. Byla to velmi příjemná a pohodová zkouška. Ale neříkám, že jednoduchá. Učila jsem se na ní poctivě týden.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je přiměřeně náročná, ale nese se v dobrém duchu. Důležité je skutečně rozumět podstatě. Kdo se to nadrtí nazpaměť, neprojde dál.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je zahájena testem, ve kterém se nachází cca 30 uzavřených otázek. Je potřeba získat 70 % s tím, že u některých se špatná odpověď netoleruje. Celkově však není test nikterak složitý. Následuje pohovor s Ing. Trnkou, který se ptá na nejrůznější záležitosti probírané na přednáškách.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla náročnější, než jsem čekala, hlavně potom ústní část. Zkoušející byl ale objektivní, jenom chtěl hodně podrobností.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Nečte prezentace a bere je jen jako osnovu výkladu. Výklad se zaměřuje na pochopení. V prezentacích je vyznačeno, co je skutečně důležité a nutné umět ke zkoušce, což je i dobré vodítko pro uspořádávání si látky v hlavě od začátku. Nabídl nám rychlokurz Matlabu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Spousta znalostí, dává dobré podněty k zamyšlení a dobré domácí úkoly. Je nakloněn diskuzi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi kvalitní přednášení, úžasná skripta, takto by přednášky podle mě měly vypadat
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nebyl problém si domluvit konzultační hodiny, všechno srozumitelně vysvětlil.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Obtížnost domácích úloh byla nastavená velmi dobře. Člověk na nich leccos pochopil.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičení se provádí individuálně doma, zpracováním zadaných úloh. Návod k úlohám je psán podrobně, i jako začátečník v Matlabu jsem s nimi neměla problém
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na procvičení příkladů v Matlabu/Octave jsme měli jen jedno sezení a to bylo podle mě málo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 66 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [2]: obtížný
  • 3 : 50 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký