Trnka Jiří Ing. Ph.D. - [16RFNM] Radiologická fyzika-nukleární medicína
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 5
- Procento hodnotících: 100 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
My to nevěděli, takže jestli někdo toto čtete, tak přednášky se konají v areálu VFN na Karlově náměstí. Projdete z ulice do dvora nemocnice a hned se dáte vlevo. Projdete kolem trafiky a po levě straně bude vchod do budovy (je tam myslím cedule Oddělení radiační ochrany?). Z přízemí vyjdete po chodech do druhého patra a vlevo uvidíte dveře s cedulkou Radiační ochrana. Projdete jimi skoro až dozadu, tam pak doprava k mříži. Když bude zavřená, zazvoňte. Pak už jen vyjděte po schůdcích, co vypadají že vedou na půdu, a jste v místnosti před "učebnou".studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky, na které jsem ráda chodila - dobře přednášené, se zajímavým obsahemstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Byl ochotný pomoct s Matlabem, na stránkách popsaný i postup instalace alternativního softwaru Octave. Příklady na cvičení jsou dobře sestavené.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Perfektní skripta! A trošku jsem nahlídla do vlastních poznámek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi kvalitní skripta, plně dostačovaly.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Na začátku je test abc, některé otázky je nutné mít na 100%, někde je více odpovědí, přičemž je možno si svoji odpověd obhájit. Následovala diskuze. My jsme byli na termínu ve třech a pan doktor nás zkoušel všechny naráz. Byla to velmi příjemná a pohodová zkouška. Ale neříkám, že jednoduchá. Učila jsem se na ní poctivě týden.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška je přiměřeně náročná, ale nese se v dobrém duchu. Důležité je skutečně rozumět podstatě. Kdo se to nadrtí nazpaměť, neprojde dál.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška je zahájena testem, ve kterém se nachází cca 30 uzavřených otázek. Je potřeba získat 70 % s tím, že u některých se špatná odpověď netoleruje. Celkově však není test nikterak složitý. Následuje pohovor s Ing. Trnkou, který se ptá na nejrůznější záležitosti probírané na přednáškách.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška byla náročnější, než jsem čekala, hlavně potom ústní část. Zkoušející byl ale objektivní, jenom chtěl hodně podrobností.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Nečte prezentace a bere je jen jako osnovu výkladu. Výklad se zaměřuje na pochopení. V prezentacích je vyznačeno, co je skutečně důležité a nutné umět ke zkoušce, což je i dobré vodítko pro uspořádávání si látky v hlavě od začátku. Nabídl nám rychlokurz Matlabu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Spousta znalostí, dává dobré podněty k zamyšlení a dobré domácí úkoly. Je nakloněn diskuzi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi kvalitní přednášení, úžasná skripta, takto by přednášky podle mě měly vypadatstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nebyl problém si domluvit konzultační hodiny, všechno srozumitelně vysvětlil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Obtížnost domácích úloh byla nastavená velmi dobře. Člověk na nich leccos pochopil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičení se provádí individuálně doma, zpracováním zadaných úloh. Návod k úlohám je psán podrobně, i jako začátečník v Matlabu jsem s nimi neměla problémstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na procvičení příkladů v Matlabu/Octave jsme měli jen jedno sezení a to bylo podle mě málo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 66 % [4]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [2]: obtížný
- 3 : 50 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký