Trojek Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [16ZDOZ1] Základy dozimetrie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 6
- Procento hodnotících: 50 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Člověk opisuje prezentace a vzorečky jen tak nepadají z nebe, studenti si je s pomocí přednášejícího odvodí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Dobrý styl vedení přednášek (+ do přednášek zakomponovaných výpočtů příkladů), ochotu.Tomáš Kořínek
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Lépe sepsat zadání úloh k výpočtu. Předpoklad, že tuto hodnotu známe z jiného příkladu je podle mě trochu nemilé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V ničem, ZDOZ byl super.Tomáš Kořínek
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Když člověk chodil na přednášky, tak mu stačilo opsat všechny prezentace a některé užitečné komenty přednášejícího. Pak se člověku ze sešitu učilo velmi dobře.Tomáš Kořínek
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Zkouška probíhala v pracovně přednášejícího. Přednášející položí zhruba tři pojmy, které člověk musí vysvětlit, a pak se přednášející vyptává tak zhruba na všechno, co se v průběhu semestru probíralo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Ochotný, krásně všechno vysvětlil, jeho přednášky byly skvělé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snaží se vše dopodrobna vysvětli, tak aby byla probíraná látka co nejsrozumitelnějšístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pečlivoststudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
V ničem.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Chybí jim živost, jsou strašně zpomalené .... Kdyby si vzal vyučující trochu "živosti" od pana Vrby, tak by přednášky byly mnohem lepší a člověk by jim věnoval víc pozornosti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký