Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Zajac Štefan doc. Ing. CSc. - [11FYPL] Fyzika pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 8
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Kittel, poprípade vlastné zápisky (veľmi málo)
      studijní průměr: neuveden
    • Vlastní zápisky pro orientaci, co jsme všechno dělali. Výborná volba je pak kniha od Kittela, která je i v češtině. Část přednášená panem Jelínkem měla vlastní prezentace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Skúška bola nakoniec celkom príjemná, nestresová, išlo o menší "pokec" o tematike, ale zase si vyžadovala dostatočnú prípravu, orientácia v problematike bola dosť cenená.
      studijní průměr: neuveden
    • Příjemné popovídání si spíše o podstatě jevů než nějaké náročné odvozování. Matematika se chtěla akorát v části u pana Jelínka, ta ale byla podstatně jednodušší, takže to nebyla zas až taková hrůza. Oceňuji to, že si pevnolátkaři nemyslí, že jejich předmět je nejdůležitější, a tak oba zkoušející vůbec studenty nedusili a většinou se odcházelo s celkem pěknou známkou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Široký rozhled a orientaci v pevnolátkařské historii.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Trochu problém s příliš rychlým mazáním tabule. Přednášky bych dále více zaměřila na fenomenologii a ubrala bych odvozování, ve kterém se studenti s největší pravděpodobností utopí. Do budoucna si člověk bude spíše pamatovat fyzikální podstatu jevů a až bude potřebovat, tak si to odvození k tomu kdykoliv najde. Část pana Jelínka byla nudnější, protože přednášející působil trochu nevrlým dojmem. Také by pomohlo přidání více orientačních popisků do prezentací.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5