Zajac Štefan doc. Ing. CSc. - [11FYPL] Fyzika pevných látek
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 8
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Kittel, poprípade vlastné zápisky (veľmi málo)studijní průměr: neuveden
-
Vlastní zápisky pro orientaci, co jsme všechno dělali. Výborná volba je pak kniha od Kittela, která je i v češtině. Část přednášená panem Jelínkem měla vlastní prezentace.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Skúška bola nakoniec celkom príjemná, nestresová, išlo o menší "pokec" o tematike, ale zase si vyžadovala dostatočnú prípravu, orientácia v problematike bola dosť cenená.studijní průměr: neuveden
-
Příjemné popovídání si spíše o podstatě jevů než nějaké náročné odvozování. Matematika se chtěla akorát v části u pana Jelínka, ta ale byla podstatně jednodušší, takže to nebyla zas až taková hrůza. Oceňuji to, že si pevnolátkaři nemyslí, že jejich předmět je nejdůležitější, a tak oba zkoušející vůbec studenty nedusili a většinou se odcházelo s celkem pěknou známkou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Široký rozhled a orientaci v pevnolátkařské historii.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Trochu problém s příliš rychlým mazáním tabule. Přednášky bych dále více zaměřila na fenomenologii a ubrala bych odvozování, ve kterém se studenti s největší pravděpodobností utopí. Do budoucna si člověk bude spíše pamatovat fyzikální podstatu jevů a až bude potřebovat, tak si to odvození k tomu kdykoliv najde. Část pana Jelínka byla nudnější, protože přednášející působil trochu nevrlým dojmem. Také by pomohlo přidání více orientačních popisků do prezentací.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5