[00MAM2] Matematické minimum 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 141
- Procento hodnotících: 5 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 141 studentů.
- Ukončilo předmět: 77 studentů.
- Průchodnost: 54 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Mordor, obdivuji každého kdo to dokončilst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 V
-
žádnést. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
-
Je dobré získat zápočet vstupním testem, jinak kdo jej nesplnil a chodil na tento předmět, většinou tvrdil, že to bylo dost náročné. Vlastní zkušenost nemám.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
Lehce mi pomohl, ale čekal jsem že mi pomůže víc s matematikoust. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 V
-
středoškolská matikast. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Užitečný předmět pro ty, kteří stále plavou ve středoškolské matematice. Pokud zvládnete dobře první test, je to příležitost, jak získat nějaký ten kredit bez nutnosti dále navštěvovat tento předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 62 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 25 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 37 % [3]: ano
- 3 : 37 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká