Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM1] Diskretní matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 79
  • Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 79 studentů.
  • Ukončilo předmět: 42 studentů.
  • Průchodnost: 53 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
    • není od věci řešit zadávané úlohy, body z nich se hodí, ale i kdyby se vám nepodařilo jich získat dostatečný počet, tak na závěrečný test se dá bez problémů naučit.
      Richard Šulc st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Takové hraní s čísly, předmět není nijak přehnaně náročný. Bohužel mnoho studentů v prváku má spoustu práce zvyknout si na analýzu, mechaniku a algebru, a tak mnohdy nemají čas ani chuť předmět docenit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Zajímavé, přednáška výborná. Jen mi občas přišlo, že ti méně výrazní byli přehlíženi i přesto, že se hlásili a tedy, že nemá výhodu ten, kdo si všechno pečlivě doma připravil, ale ten, co před hodinou spočítal jeden příklad a na začátku hodiny vyskakoval s rukou nahoře.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Člověka musí vyloženě bavit hrát si s čísly, pokud pro to nemáte nadšení, tak spousta úkolů (nepovinných) z hodin bude spíš přítěží.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • DIM je zajímavý předmět, který ale nebaví každého. Je to jiný pohled na matematiku.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Dobrá kombinace přednášky a cvičení. Zajímavá témata i formát.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Ne moc náročný předmět. Některé části byly zajímavé, některé nikoliv. Paní Ing. Medková je zcela bezproblémová.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Občas by mohla být cvika. Sbírka příkladů by mohla být zveřejněna dřív, než na konci semestru, ale respektuji, že přednášející má hodně práce, takže jsem rád, že něco bylo. Systém domácích úkolů byl velmi dobrou motivací ke studiu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Předmět, kde se můžete dostat k celkem zajímavým matematickým problémům a jejich řešení. Též dozvíte něco málo o matematických problémech, které stále nebyly vyřešeny. Na konci vás čeká závěrečný test, kterému se lze vyhnout, pokud budete aktivní při hodinách a splníte daný počet domácích úkolů.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Předmět mě velmi zaujal, probíraná látka je zajímavá. Zapojování studentů přes domácí úlohy považuji za přínosné, je to dobrý trénink vystupování u tabule.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Předmět se mi opravdu líbil, oceňuji způsob získání zápočtu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Pre niektorých to môže byť príjemné spestrenie štúdia od všetkých tých dôkazov či už na analýze alebo algebre.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Skripta na stránkách prof.Masákové a "internet" hodně pomáhaly k pochopení. Jinak dim je předmět nad kterým je nutné se zamyslet sám, svým tempem. Pokud si předem neuvědomujete nějaké zkutečnosti, výklad teorie bude jeden zmatek.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Zajímavý předmět, jen příliš nemotivuje studenty k tomu, aby se učivo probírané na přednáškách učili během semestru, takže někdo může za pár týdnů zapomenout, co se tam vlastně dozvěděl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 1.79

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 42 % [6]: 2
  • 3 : 7 % [1]: 3
  • 4 : 7 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [14]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká