Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM3] Diskrétní matematika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 19
  • Procento hodnotících: 36 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 19 studentů.
  • Ukončilo předmět: 16 studentů.
  • Průchodnost: 84 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
    • Možnost vyzkoušet si samostatnou prezentaci drobného matematického problému byla velmi zajímavá. Uvítal bych, aby vykládaná látka, byla nějak více zasazena do kontextu "okolní" matematiky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Nová teorie byla zajímavá. Možnost vyzkoušet si přednášení byla super.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Předmět se skládá ze dvou částí - teoretického výkladu přednášejícího a přednášek studentů. Studenti přednášejí texty pojednávající o zajímavých partiích matematiky - poté, co si na první hodině vyberou text z nabídky, zpracují dané téma a vysvětlí ho ostatním.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Zápočet se dostává za prezentování jednoho důkazu buď jednotlivě, nebo ve skupině a následně je člověk hodnocen svými spolužáky, což je super, jelikož má aspoň zpětnou vazbu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Předmět byl fajn. Něco o generujících funkcí a člověk byl nucen se alespoň zlehounka "prokousat" odborným textem v AJ.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Určitě super zkušenost. Zápočet je za to, že si student nastuduje nějaký článek a připraví takovou mini přednášku.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Bohužel jsem ho přestal stíhat.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
N :  Oznámkujte předmět [7]

Průměr odpovědi: 1.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká